• RSS
  • جستجوی پیشرفته
  • دربارهٔ صاحب‌خبر
  • ارتباط با ما
  • عضویت در خبرنامه
  • جمعه ۵ تیر ۱۴۰۵ - ۱۸:۴۹
  • June 26, 2026

صاحب‌خبر

  • صفحه اصلی
  • سیاسی
  • اقتصادی
  • اجتماعی
  • بین‌الملل
  • فرهنگی
  • علمی-فناوری
  • ورزشی
  • گوناگون
  • استانی
  • روزنامه
  • عکس
  • فیلم

موضوعات داغ:

  • باشگاه پرسپولیس

  • جام جهانی 2026

  • عاشورا

  • تنگه هرمز

  • تیم ملی فوتبال ایران

  • جام جهانی

  • فوتبال

  • ماه محرم

  • لبنان

  • دونالد ترامپ

  • رژیم صهیونیستی

  • عاشورای حسینی

  • نماز جمعه

  • محرم

  • اسرائیل

  • ایالات متحده آمریکا

  • مذاکرات ایران و آمریکا

  • شام غریبان

  • جام جهانی فوتبال

  • محرم 1405

  • مراسم شام غریبان

  • زلزله

  • خطبه های نماز جمعه

  • ونزوئلا

  • جام جهانی ۲۰۲۶ آمریکا کانادا مکزیک

  • شهرستانهای تهران

  • مسعود پزشکیان

  • تیم ملی ایران

  • تیم ملی مصر

  • کربلا

تاریخ انتشار:
مرتب براساس:
بازه تاریخی:
منبع
سرویس
باکس خبری
نوع خبر
۲۰ نتیجه برای جستجوی عبارت «78472945».
  • فرمانده کل ارتش: مسئولیت تجاوز رژیم صهیونیستی برعهده آمریکاست ۱۴۰۵-۰۳-۱۸ ۱۵:۵۷ [فرارو]

    فرمانده کل ارتش: مسئولیت تجاوز رژیم صهیونیستی برعهده آمریکاست

    امیر سرلشکر حاتمی در پیامی نوشت: دشمن در حالی که میانجی گفت‌و‌گوها در ایران حضور داشت بار دیگر با عهدشکنی و نقض تمامیت آتش‌بس ثابت کرد به هیچ وجه به آتش‌بس و توافق پای بند نیست.

  • امیر حاتمی: دشمن به آتش‌بس و توافق پایبند نیست ۱۴۰۵-۰۳-۱۸ ۱۵:۴۵ [نورنیوز]

    امیر حاتمی: دشمن به آتش‌بس و توافق پایبند نیست

    امیر سرلشکر حاتمی در پی نقض مکرر آتش بس توسط دشمن و صد روز مقاومت و ایستادگی ملت بزرگ ایران پیامی صادر کرد.

  • مسئولیت تجاوز رژیم صهیونیستی برعهده آمریکاست/ در صورت تکرار شرارت‌های دشمن، اقدامات ما شدیدتر خواهد شد ۱۴۰۵-۰۳-۱۸ ۱۵:۳۷ [میزان]

    مسئولیت تجاوز رژیم صهیونیستی برعهده آمریکاست/ در صورت تکرار شرارت‌های دشمن، اقدامات ما شدیدتر خواهد شد

    فرمانده کل ارتش در پی نقض مکرر آتش بس توسط دشمن گفت: در صورت تکرار شرارت‌های دشمن، اقدامات ما شدیدتر خواهد شد.

  • امیر حاتمی: مسئولیت تجاوز رژیم صهیونیستی برعهده آمریکاست ۱۴۰۵-۰۳-۱۸ ۱۵:۳۸ [مهر]

    امیر حاتمی: مسئولیت تجاوز رژیم صهیونیستی برعهده آمریکاست

    نفیسه عبدالهی

    فرمانده کل ارتش گفت: بار دیگر با اعلام آمادگی کامل ارتش جمهوری اسلامی ایران، هشدار می‌دهیم مسئولیت تجاوز رژیم صهیونیستی برعهده آمریکاست و در صورت تکرار شرارت‌ها، اقدامات ما شدیدتر خواهد بود.

  • پیام فرمانده کل ارتش در پی نقض مکرر آتش‌بس ۱۴۰۵-۰۳-۱۸ ۱۶:۵۷ [رکنا]

    پیام فرمانده کل ارتش در پی نقض مکرر آتش‌بس

    رکنا: امیر سرلشکر حاتمی: به پشتوانه شما مردم همیشه در صحنه ، بار دیگر با اعلام آمادگی کامل ارتش جمهوری اسلامی ایران ، هشدار می‌دهیم مسئولیت تجاوز رژیم صهیونیستی برعهده آمریکاست و در صورت تکرار شرارت‌های دشمن، اقدامات ما شدیدتر خواهد شد.

  • فرمانده ارتش درباره «تکرار تجاوز اسراییل» و «نقض آتش‌بس» هشدار داد + جزئیات ۱۴۰۵-۰۳-۱۸ ۱۶:۱۰ [خبرآنلاین]

    فرمانده ارتش درباره «تکرار تجاوز اسراییل» و «نقض آتش‌بس» هشدار داد + جزئیات

    فرمانده کل ارتش در پیامی تاکید کرد: به پشتوانه شما مردم همیشه در صحنه ، بار دیگر با اعلام آمادگی کامل ارتش جمهوری اسلامی ایران ، هشدار می‌دهیم مسئولیت تجاوز رژیم صهیونیستی برعهده آمریکاست و در صورت تکرار شرارت‌های دشمن، اقدامات ما شدیدتر خواهد شد.

  • ۱۴۰۵-۰۳-۱۸ ۱۶:۱۹ [راهبرد معاصر]

    فرمانده ارتش درباره «تکرار تجاوز اسراییل» و «نقض آتش‌بس» هشدار داد + جزئیات

    فرمانده کل ارتش در پیامی تاکید کرد: به پشتوانه شما مردم همیشه در صحنه، بار دیگر با اعلام آمادگی کامل ارتش جمهوری اسلامی ایران، هشدار می‌دهیم مسئولیت تجاوز رژیم صهیونیستی برعهده آمریکاست و در صورت تکرار شرارت‌های دشمن، اقدامات ما شدیدتر خواهد شد. فرمانده کل ارتش در پیامی تاکید کرد: به پشتوانه شما مردم همیشه در صحنه، بار دیگر با اعلام آمادگی کامل ارتش جمهوری اسلامی ایران، هشدار می‌دهیم مسئولیت تجاوز رژ...

  • پیام فرمانده کل ارتش در پی نقض مکرر آتش‌بس ۱۴۰۵-۰۳-۱۸ ۱۵:۳۹ [تابناک]

    پیام فرمانده کل ارتش در پی نقض مکرر آتش‌بس

    امیر سرلشکر حاتمی: به پشتوانه شما مردم همیشه در صحنه ، بار دیگر با اعلام آمادگی کامل ارتش جمهوری اسلامی ایران ، هشدار می‌دهیم مسئولیت تجاوز رژیم صهیونیستی برعهده آمریکاست و در صورت تکرار شرارت‌های دشمن، اقدامات ما شدیدتر خواهد شد. 

  • سرلشکر حاتمی، فرمانده کل ارتش: دشمن در حالی که میانجی گفت‌و‌گو‌ها در ایران حضور داشت، با عهدشکنی خود ثابت کرد که به هیچ وجه به آتش‌بس و توافق پایبند نیست/ مسئولیت تجاوز رژیم صهیونیستی، بر عهده آمریکا است/ در صورت تکرار شرارت‌ها، اقدامات ما شدیدتر خواهد شد ۱۴۰۵-۰۳-۱۸ ۱۶:۰۸ [انتخاب]

    سرلشکر حاتمی، فرمانده کل ارتش: دشمن در حالی که میانجی گفت‌و‌گو‌ها در ایران حضور داشت، با عهدشکنی خود ثابت کرد که به هیچ وجه به آتش‌بس و توافق پایبند نیست/ مسئولیت تجاوز رژیم صهیونیستی، بر عهده آمریکا است/ در صورت تکرار شرارت‌ها، اقدامات ما شدیدتر خواهد شد

    در پیام فرمانده کل ارتش آمده: به پشتوانه شما مردم همیشه در صحنه، بار دیگر با اعلام آمادگی کامل ارتش جمهوری اسلامی ایران، هشدار می‌دهیم مسئولیت تجاوز رژیم صهیونیستی برعهده آمریکاست و در صورت تکرار شرارت‌های دشمن، اقدامات ما شدیدتر خواهد شد.

  • ۱۴۰۵-۰۳-۱۸ ۱۵:۴۶ [دفاع پرس]

    سرلشکر حاتمی: تکرار شرارت‌های دشمن با پاسخی شدیدتر مواجه می‌شود

    فرمانده کل ارتش گفت: دشمن در حالی که میانجی گفت‌وگوها در ایران حضور داشت، بار دیگر با عهدشکنی و نقض تمامیت آتش‌بس ثابت کرد به هیچ وجه به آتش‌بس و توافق پای‌بند نیست.

  • فرمانده کل ارتش: مسئولیت تجاوز رژیم صهیونیستی برعهده آمریکاست و در صورت تکرار شرارت‌های دشمن، اقدامات ما شدیدتر خواهد ۱۴۰۵-۰۳-۱۸ ۱۶:۰۷ [جماران]

    فرمانده کل ارتش: مسئولیت تجاوز رژیم صهیونیستی برعهده آمریکاست و در صورت تکرار شرارت‌های دشمن، اقدامات ما شدیدتر خواهد

    به پشتوانه شما مردم همیشه در صحنه، بار دیگر با اعلام آمادگی کامل ارتش جمهوری اسلامی ایران، هشدار می‌دهیم مسئولیت تجاوز رژیم صهیونیستی برعهده آمریکاست و در صورت تکرار شرارت‌های دشمن، اقدامات ما شدیدتر خواهد شد.

  • پیام فرمانده کل ارتش در پی ۱۰۰ روز مقاومت و ایستادگی ملت ایران ۱۴۰۵-۰۳-۱۸ ۱۵:۵۳ [مشرق]

    پیام فرمانده کل ارتش در پی ۱۰۰ روز مقاومت و ایستادگی ملت ایران

    سرلشکر حاتمی از ۱۰۰ روزه مقاومت وایستادگی ملت ایران تقدیر و تشکر کرد.

  • در صورت تکرار شرارت‌های دشمن، اقدامات ما شدیدتر خواهد شد ۱۴۰۵-۰۳-۱۸ ۱۹:۴۶ [حوزه]

    در صورت تکرار شرارت‌های دشمن، اقدامات ما شدیدتر خواهد شد

    حوزه/ فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران هشدار داد: مسئولیت تجاوز رژیم صهیونیستی برعهده آمریکاست و در صورت تکرار شرارت‌های دشمن، اقدامات ما شدیدتر خواهد شد.

  • فرمانده کل ارتش: شرارت‌های دشمن تکرار شود، اقدامات ما شدیدتر خواهد شد ۱۴۰۵-۰۳-۱۸ ۱۹:۱۲ [خبرنامه دانشجویان ایران]

    فرمانده کل ارتش: شرارت‌های دشمن تکرار شود، اقدامات ما شدیدتر خواهد شد

    فرمانده کل ارتش در پی نقض مکرر آتش‌بس از سوی دشمن و صدروز مقاومت و ایستادگی مردم با صدور پیامی تصریح کرد: به پشتوانه مردم همیشه در صحنه، بار دیگر با اعلام آمادگی کامل ارتش جمهوری اسلامی ایران، هشدار می‌دهیم مسئولیت تجاوز رژیم صهیونیستی برعهده آمریکاست و در صورت تکرار شرارت‌های دشمن، اقدامات ما شدیدتر خواهد شد.

  • فرمانده کل ارتش: شرارت‌های دشمن تکرار شود، اقدامات ما شدیدتر خواهد شد ۱۴۰۵-۰۳-۱۸ ۱۵:۴۱ [ایسنا]

    فرمانده کل ارتش: شرارت‌های دشمن تکرار شود، اقدامات ما شدیدتر خواهد شد

    فرمانده کل ارتش در پی نقض مکرر آتش‌بس از سوی دشمن و صدروز مقاومت و ایستادگی مردم با صدور پیامی تصریح کرد: به پشتوانه مردم همیشه در صحنه، بار دیگر با اعلام آمادگی کامل ارتش جمهوری اسلامی ایران، هشدار می‌دهیم مسئولیت تجاوز رژیم صهیونیستی برعهده آمریکاست و در صورت تکرار شرارت‌های دشمن، اقدامات ما شدیدتر خواهد شد.

  • شرارت‌های دشمن تکرار شود، اقدامات ما شدیدتر خواهد شد ۱۴۰۵-۰۳-۱۸ ۱۵:۵۲ [جوان]

    فرمانده کل ارتش:

    شرارت‌های دشمن تکرار شود، اقدامات ما شدیدتر خواهد شد

    فرمانده کل ارتش در پی نقض مکرر آتش‌بس از سوی دشمن و صدروز مقاومت و ایستادگی مردم با صدور پیامی تصریح کرد: به پشتوانه مردم همیشه در صحنه، بار دیگر با اعلام آمادگی کامل ارتش جمهوری اسلامی ایران، هشدار می‌دهیم مسئولیت تجاوز رژیم صهیونیستی برعهده آمریکاست و در صورت تکرار شرارت‌های دشمن، اقدامات ما شدیدتر خواهد شد.

  • فرمانده کل ارتش: شرارت‌های دشمن تکرار شود، اقدامات ما شدیدتر خواهد شد ۱۴۰۵-۰۳-۱۸ ۱۶:۱۳ [ایسکانیوز]

    فرمانده کل ارتش: شرارت‌های دشمن تکرار شود، اقدامات ما شدیدتر خواهد شد

    فرمانده کل ارتش در پی نقض مکرر آتش‌بس از سوی دشمن و صدروز مقاومت و ایستادگی مردم با صدور پیامی تصریح کرد: به پشتوانه مردم همیشه در صحنه، بار دیگر با اعلام آمادگی کامل ارتش جمهوری اسلامی ایران، هشدار می‌دهیم مسئولیت تجاوز رژیم صهیونیستی برعهده آمریکاست و در صورت تکرار شرارت‌های دشمن، اقدامات ما شدیدتر خواهد شد.

  • صدور هشدار فرمانده کل ارتش | شرارت تکرار شود...| مسئولیت با آمریکاست ۱۴۰۵-۰۳-۱۸ ۱۵:۴۹ [همشهری آنلاین]

    صدور هشدار فرمانده کل ارتش | شرارت تکرار شود...| مسئولیت با آمریکاست

    فرمانده کل ارتش در پی نقض مکرر آتش‌بس از سوی دشمن و صدروز مقاومت و ایستادگی مردم با صدور پیامی تصریح کرد: به پشتوانه مردم همیشه در صحنه، بار دیگر با اعلام آمادگی کامل ارتش جمهوری اسلامی ایران، هشدار می‌دهیم مسئولیت تجاوز رژیم صهیونیستی برعهده آمریکاست....

  • فرمانده کل ارتش: شرارت‌های دشمن تکرار شود، اقدامات ما شدیدتر خواهد شد - مردم سالاری آنلاين ۱۴۰۵-۰۳-۱۸ ۱۷:۰۰ [مردم‌سالاری‌آنلاین]

    فرمانده کل ارتش: شرارت‌های دشمن تکرار شود، اقدامات ما شدیدتر خواهد شد - مردم سالاری آنلاين

    فرمانده کل ارتش در پی نقض مکرر آتش‌بس از سوی دشمن و صدروز مقاومت و ایستادگی مردم با صدور پیامی تصریح کرد: به پشتوانه مردم همیشه در صحنه، بار دیگر با اعلام آمادگی کامل ارتش جمهوری اسلامی ایران، هشدار می‌دهیم مسئولیت تجاوز رژیم صهیونیستی برعهده آمریکاست و در صورت تکرار شرارت‌های دشمن، اقدامات ما شدیدتر خواهد شد.

  • فرمانده کل ارتش: شرارت‌های دشمن تکرار شود، اقدامات ما شدیدتر خواهد شد ۱۴۰۵-۰۳-۱۸ ۱۶:۳۸ [الف]

    فرمانده کل ارتش: شرارت‌های دشمن تکرار شود، اقدامات ما شدیدتر خواهد شد

    فرمانده کل ارتش در پی نقض مکرر آتش‌بس از سوی دشمن و صدروز مقاومت و ایستادگی مردم با صدور پیامی تصریح کرد: به پشتوانه مردم همیشه در صحنه، بار دیگر با اعلام آمادگی کامل ارتش جمهوری اسلامی ایران، هشدار می‌دهیم مسئولیت تجاوز رژیم صهیونیستی برعهده آمریکاست و در صورت تکرار شرارت‌های دشمن، اقدامات ما شدیدتر خواهد شد.

  • سیاسی
  • اقتصادی
  • اجتماعی
  • بین‌الملل
  • فرهنگی
  • علمی-فناوری
  • ورزشی
  • گوناگون
  • استانی
  • روزنامه
  • عکس
  • فیلم
بازگشت به بالا
تمامی حقوق برای «صاحب‌خبران» محفوظ است.
اخبار به صورت خودکار جمع‌آوری می‌شوند و مسئولیت محتوای آن‌ها با ناشران خبر است.
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی، و با عنایت به اینکه سایت صاحب‌خبر مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مؤلفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوای خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
info@sahebkhabar.ir - © 2013-2025 sahebkhabar.ir
طراحی و تولید: نستوه