شناسهٔ خبر: 66986292 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

محفوظی: شعار من «افکار ابکار» به معنای ایده‌های نو است

محمدرضا نورمحمدیان

یکی از داوطلبان نامزدی انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری گفت: دولت من «دولت همه و دولت شایسته ها و نخبگان» و شعار من «افکار ابکار» است؛ افکار جمع‌ فکر و ابکار جمع بکر است و به معنای ایده‌های نو است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، مجتبی محفوظی ظهر یکشنبه - ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - پس از ثبت‌نام به عنوان داوطلب کاندیداتوری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد انتخابات کشور با بیان اینکه «تا این لحظه جوان‌ترین نامزد انتخابات هستم» اظهار کرد: دولت جایگاه ویژه و مهمی دارد و برای خدمت‌رسانی هر چه بهتر، میهن عزیز ما نیازمند دولتی قوی، قدرتمند و با تجربه دارد به این شکل که برای تعیین افراد کابینه دولت خلاف آنچه تا به امروز شاهد بودیم، به دنبال شایسته سالاری و گزینش افراد مستعد، باتجربه، دلسوز با دانش مورد نیاز و فراجناحی است.

وی افزود: اگر به این جایگاه خدمت‌گذاری برسم افراد کابینه و روسای سازمانها و نهادها مختلف را از افراد دلسوز، متعهد، رزومه دار و فراجناحی انتخاب می‌کنم. کسی را انتخاب میکنم که قدرت خدمت کردن و تخصص را در کنار ایمان و تقوا دارد. تمام تلاشم را می‌کنم که این افراد را از همان سازمان‌ها و وزارتخانه‌ها بیابیم و بکارگیری کنیم و کابینه و دولتی قوی برای میهن عزیزمان تشکیل دهیم؛ بنابراین دولت من «دولت همه و دولت شایسته ها و نخبگان» و شعار من «افکار ابکار» است؛ افکار جمع‌ فکر و ابکار جمع بکر است و به معنای ایده‌های نو است.

این داوطلب کاندیداتوری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری تاکید کرد: ما در میهن عزیزمان بن‌بست نداریم، بلکه مشکل عمده کشور ما امروز بحث معیشتی و اقتصادی است و اینها قابل حل است. در دوازده ماه با عزم و تلاش و کوشش و همکاری و کمک همگان این معضل قطعاً به فضل خدا قابل حل و رفع است؛ ما با ایده‌های جدید و نو که اعلام خواهیم کرد، مشکلات معیشتی و اقتصادی را قطعاً حل می‌کنیم و گام‌های بلندی به سمت جلو رو به قله بخواهیم داشت.

انتهای پیام

نظر شما