شناسهٔ خبر: 66986793 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

محفوظی:

دولت فکرهای بکر را تشکیل می‌دهم

کاندیدای ریاست‌جمهوری گفت:دولت ما دولت همه شایسته‌ها و نخبگان است؛ شعار انتخاباتی ما «افکار ابکار» به معنی همه فکرهای بکر است که به معنی ایده نو، سخن نو خواهد بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سیدمجتبی محفوظی بعد از ظهر امروز _ یکشنبه سیزدهم خرداد_ پس از ثبت‌نام در انتخابات ریاست جمهوری، با این عبارت که «ما برای آنکه ایران گوهری تابان شود خون دل‌ها خورده‌ایم» به عرصه انتخابات ورود و اظهار کرد: دولت جایگاه ویژه و مهم و حساس و خطیری دارد و برای خدمت‌رسانی هر چه بهتر به میهن عزیزمان نیازمند یک دولت قوی، قدرتمند و با تجربه داریم بدین نحو که برای تعیین افراد کابینه دولت خلاف آنچه را که تاکنون شاهد آن بوده‌ایم به دنبال شایسته سالاری و گزینش افراد مستعد، باتجربه، دلسوز، با دانش مورد نیاز و فراتر از جناح‌های چپ و راست خواهیم بود.

وی افزود: اگر به این جایگاه خدمت‌گزاری برسم همه افراد کابینه و رؤسای سازمان‌ها، نهادها و ارگان‌ها را از اشخاص باتجربه، دلسوز، متعهد، رزومه دار و فرای جناح‌های شناخته شده انتخاب می‌کنم؛ یعنی کسی که قدرت خدمت کردن را دارد البته که ایمان و تقوا لازمه این انتخاب‌ها خواهد بود.

نماینده دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی ادامه داد: تخصص برای من از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است و تلاش می‌کنم همه مسئولان را از بین افراد همان سازمان‌ها و ارگان‌ها بکارگیری کنم و کابینه قوی برای دولت شکل دهم.

وی تاکید کرد: دولت ما دولت همه شایسته‌ها و نخبگان است؛ شعار انتخاباتی ما «افکار ابکار» به معنی همه فکرهای بکر است که به معنی ایده نو، سخن نو خواهد بود.

محفوظی یادآور شد: ما در کشور بن بست نداریم؛ مشکل اصلی ما معیشت و اقتصاد و قابل حل شدن است که در یک سال به فضل خداوند و با عزم همگان این معضل قابل حل و فصل است؛ ما بن بست و مشکل غیرقابل حل نداریم و همه مشکلات قابل حل است و شیوه‌های جدید می‌طلبد که آنها را در برنامه تلویزیونی شرح خواهم داد.

وی خاطرنشان کرد: به صورت کلی می‌گویم که با ایده‌های جدید و نو مشکلات معیشتی و اقتصادی را حل خواهیم کرد و با همکاری همه نخبگان و دلسوزان میهن عزیزمان را با گام‌های بلند رو به جلو و قله خواهیم برد.

نظر شما