شناسهٔ خبر: 66987099 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسکانیوز | لینک خبر

محفوظی: تا این لحظه جوان‌ترین نامزد انتخابات هستم/ شعار من «افکار ابکار» است

مجتبی محفوظی گفت: تا این لحظه جوانترین نامزد انتخابات هستم و شعار من «افکار ابکار» است

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار سیاسی ایسکانیوز؛ محفوظی گفت: دولت من «دولت همه و دولت شایسته ها و نخبگان» و شعار من «افکار ابکار» است؛ افکار جمع‌ فکر و ابکار جمع بکر است و به معنای ایده‌های نو است.

بیشتر بخوانید؛

متن و حاشیه چهارمین روز ثبت‌نام کاندیداهای ریاست جمهوری/ احمدی‌نژاد، زریبافان، صادقی، اسماعیلی ثبت‌نام کردند

مجتبی محفوظی پس از ثبت‌نام به عنوان داوطلب کاندیداتوری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد انتخابات کشور با بیان اینکه «تا این لحظه جوان‌ترین نامزد انتخابات هستم» اظهار کرد: دولت جایگاه ویژه و مهمی دارد و برای خدمت‌رسانی هر چه بهتر، میهن عزیز ما نیازمند دولتی قوی، قدرتمند و با تجربه دارد به این شکل که برای تعیین افراد کابینه دولت خلاف آنچه تا به امروز شاهد بودیم، به دنبال شایسته سالاری و گزینش افراد مستعد، باتجربه، دلسوز با دانش مورد نیاز و فراجناحی است.

وی افزود: اگر به این جایگاه خدمت‌گذاری برسم افراد کابینه و روسای سازمانها و نهادها مختلف را از افراد دلسوز، متعهد، رزومه دار و فراجناحی انتخاب می‌کنم. کسی را انتخاب میکنم که قدرت خدمت کردن و تخصص را در کنار ایمان و تقوا دارد. تمام تلاشم را می‌کنم که این افراد را از همان سازمان‌ها و وزارتخانه‌ها بیابیم و بکارگیری کنیم و کابینه و دولتی قوی برای میهن عزیزمان تشکیل دهیم؛ بنابراین دولت من «دولت همه و دولت شایسته ها و نخبگان» و شعار من «افکار ابکار» است؛ افکار جمع‌ فکر و ابکار جمع بکر است و به معنای ایده‌های نو است.

این داوطلب کاندیداتوری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری تاکید کرد: ما در میهن عزیزمان بن‌بست نداریم، بلکه مشکل عمده کشور ما امروز بحث معیشتی و اقتصادی است و اینها قابل حل است. در دوازده ماه با عزم و تلاش و کوشش و همکاری و کمک همگان این معضل قطعاً به فضل خدا قابل حل و رفع است؛ ما با ایده‌های جدید و نو که اعلام خواهیم کرد، مشکلات معیشتی و اقتصادی را قطعاً حل می‌کنیم و گام‌های بلندی به سمت جلو رو به قله بخواهیم داشت.

انتهای پیام/

نظر شما