شناسهٔ خبر: 66986591 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

محفوظی:

جوان ترین نامزد انتخابات هستم

زهرا علیدادی

داوطلب نامزدی در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: جوان ترین نامزد انتخابات هستم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی محفوظی ظهر یکشنبه پس از ثبت نام در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد انتخابات کشور، با بیان اینکه تا این لحظه جوان‌ترین نامزد انتخابات هستم، اظهار کرد: دولت جایگاه ویژه و مهمی دارد و برای خدمت‌رسانی هر چه بهتر، میهن عزیز ما نیازمند دولتی قوی، قدرتمند و با تجربه دارد به این شکل که برای تعیین افراد کابینه دولت خلاف آنچه تا به امروز شاهد بودیم، به دنبال شایسته سالاری و گزینش افراد مستعد، باتجربه، دلسوز با دانش مورد نیاز و فراجناحی است.

وی افزود: اگر به این جایگاه خدمت‌گزاری برسم، افراد کابینه و رؤسای سازمانها و نهادها مختلف را از افراد دلسوز، متعهد، رزومه دار و فراجناحی انتخاب می‌کنم.

محفوظی تاکید کرد: کسانی را انتخاب می‌کنم که قدرت خدمت کردن و تخصص را در کنار ایمان و تقوا داشته باشند.

وی افزود: تمام تلاشم را می‌کنم که این افراد را از همان سازمان‌ها و وزارتخانه‌ها بیابیم و به کارگیری کنیم و کابینه و دولتی قوی برای میهن عزیزمان تشکیل دهیم.

داوطلب نامزدی انتخابات ریاست جمهوری تصریخ کرد: دولت من، دولت همه و دولت شایسته‌ها و نخبگان و شعار من «افکار ابکار» است، افکار جمع فکر و ابکار جمع بکر است و به معنای ایده‌های نو است.

وی تاکید کرد: ما در میهن عزیزمان بن‌بست نداریم، بلکه مشکل عمده کشور ما امروز بحث معیشتی و اقتصادی است و اینها قابل حل است.

محفوظی گفت: در دوازده ماه با عزم، تلاش و همکاری و کمک همگان این معضل قطعاً قابل حل است. ما با ایده‌های جدید و نو که اعلام خواهیم کرد، مشکلات معیشتی و اقتصادی را قطعاً حل می‌کنیم و گام‌های بلندی به سمت جلو و رو به قله خواهیم داشت.

نظر شما