شناسهٔ خبر: 66986928 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

محفوظی: بن‌بست و مشکل غیرقابل حل در کشور نداریم

نماینده ادوار مجلس پس از ثبت نام در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران، گفت: معتقدم در کشور ما بحث معیشتی و اقتصادی قابل حل است و ما در جامعه بن بست و مشکل غیرقابل حل نداریم. نماینده ادوار مجلس پس از ثبت نام در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران، گفت: معتقدم در کشور ما بحث معیشتی و اقتصادی قابل حل است و ما در جامعه بن بست و مشکل غیرقابل حل نداریم.

صاحب‌خبر -


به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا، سید مجتبی محفوظی نماینده ادوار مجلس پس از ثبت نام در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران، گفت: دولت جایگاه ویژه و مهمی دارد و برای خدمت رسانی هرچه بهتر میهن عزیز ما نیاز به یک دولت قوی و باتجربه دارد بدین شکل که برای تعبین افراد کابینه خلاف انچه تا به حال شاهد ان بودیم به دنبال شایسته سالاری و گزینش افراد با تجربه و دلسوز و فراتر ار جناح های چپ و راست باشد.


وی افزود: اگر به این جایگاه برسم افراد کابینه خود را از اشخاص با تجربه، متعهد و دلسوز انتخاب می‌کنم، کسی که قدرت خدمت را دارد و متخصص و با تقوا است.


وی شعار دولت خود را «افکار ابکار» خواند و در تشریح آن افزود: افکار جمع فکر و ابکار جمع بکر به معنای فکری که بکر و ناب باشد شعار و خط مشی دولت ما خواهد بود؛ معتقدم در کشور ما بحث معیشتی و اقتصادی قابل حل است و ما در جامعه بن بست و مشکل غیرقابل حل نداریم.

این داوطلب انتخابات ریاست جمهوری مطرح کرد: با ایده‌های جدید و نو مشکلات افتصادی و معیشتی را حل می‌کنیم و میهن عزیزمان را با گام های بلند روبه جلو  به قله خواهیم برد.

انتهای پیام/

نظر شما