شناسهٔ خبر: 66949042 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسکانیوز | لینک خبر

اخبار منتشرشده درباره نامزدی وزیر ارشاد در انتخابات صرفا گمانه‌زنی است

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ درباره نامزدی اسماعیلی نوشت: اخبار منتشر شده صرفا گمانه‌زنی رسانه‌ای است و مورد تایید نیست.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز، در ساعات گذشته برخی منابع خبری از نامزدی محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد در انتخابات ریاست جمهوری خبرداده بودند.

مهدی سموعی رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با انتشار یک متن کوتاه در صفحه شخصی خود نسبت به این موضوع واکنش نشان داد.

سموعی نوشت: "با توجه به اخبار منتشر شده مبنی بر نامزدی دکتر اسماعیلی وزیر فرهنگ دولت مردمی در انتخابات ریاست‌جمهوری چهاردهم هنوز تصمیمی برای حضور گرفته نشده است و اخبار منتشر شده در این حوزه صرفا گمانه‌زنی رسانه‌ای است و مورد تایید نیست.

با این اوصاف باید منتظر ماند تا ببینیم وزیر فرهنگ آیا قصدی برای حضور در انتخابات چهاردهم ریاست جمهوری دارد یا خیر؟ با توجه به مهلت ثبت‌نام نامزدها تا 14 خردادماه و حضور چند تن از چهره‌های مشهور سیاسی از جمله سعید جلیلی، علی لاریجانی و ... در وزارت کشور در دو روز گذشته، به نظر می‌رسد در روزهای آینده خبرهای جدیدی از حضور اسماعیلی منتشر شود.

انتهای پیام/

نظر شما