شناسهٔ خبر: 66989004 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسکانیوز | لینک خبر

پورابراهیمی، کاندیدای حزب موتلفه اسلامی شد

محمدرضا پورابراهیمی داوطلب انتخابات ریاست جمهوری هشتم تیر شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار سیاسی ایسکانیوز، پورابراهیمی در چهارمین روز انتخابات ریاست جمهوری با حضور در ستاد انتخابات وزارت کشور در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد.

اسدالله بادامچیان، دبیرکل حزب موتلفه اسلامی همراه وی به وزارت کشور آمد.

محمدرضا پورابراهیمی پس از ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران گفت: امروز اولویت اول کشور حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم است و برای تحقق این مهم نیازمند چند حرکت مهم هستیم.

می همچنین گفت: نیازمند کنار گذاشتن مجادلات مضر و دسته‌بندی‌های کاذب و استفاده از ظرفیت تمامی مدیران برای ارتقای نظام مقدس جمهوری اسلامی هستیم.

وی ادامه داد: امروز هیچ اولویتی مهمتر از اولویت حل مشکلات اقتصادی و موضوعات معیشتی مردم نیست و هدف ما ایجاد تحول در عرصه اجرایی با اولویت حل مشکلات اقتصادی است.

پورابراهیمی گفت: به عنوان فرزند کوچک نظام و بسیجی لشگر ۴۱ ثارالله به فرماندهی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، از اعتماد اعضای شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی، از تشکل‌ها، گروه‌ها، بسیجیان و فرماندهان دفاع مقدس تشکر می‌کنم.

وی ادامه داد: بنده متعلق به همه مردم ایران هستم و امیدوارم بتوانم خدمات ماندگاری در تاریخ انقلاب اسلامی از خود بر جای گذارم و امیدوارم به برکت خون شهدا و همه عزیزانی که برای انقلاب و نظام زحمت کشیدند و امروز خونبهای نظام مسیر حرکتی است که باید در راستای تحقق آرمانهای امام و رهبری تلاش کنیم.

نماینده ادوار مجلس خاطرنشان کرد: امیدوارم که ما هم بتوانم در این عرصه مهم سرمنشا تحولات بزرگی در نظام اجرایی کشور به ویژه با اولویت حل مشکلات اقتصادی و معیشتی باشیم.

حمایت حزب موتلفه از کاندیداتوری پورابراهیمی

حزب موتلفه در بیانه‌ای آورده است:

«حزب موتلفه اسلامی در کنار دیدگاه‌های سازنده و همکاری با همه نیروهای مشتاق خدمت با سلیقه‌های گوناگون در برهه حساس کنونی وظیفه خود می‌داند که در انتخابات ریاست جمهوی در جهت تداوم و تکامل خدمات شهدای خدمت به ویژه یار دیرین مؤتلفه اسلامی شهید آیت الله دکتر رئیسی، شخصیتی محوری و متناسب با شرایط تحولات جهانی و منطقه‌ای و ایران را معرفی نماید تا به دور از هرگونه مقام طلبی به وظیفه و تکلیف خویش در برابر ولی امر مسلمین، انقلاب اسلامی و ملت شریف ایران عمل نماید و تحولی گسترده در سیاست‌های اقتصادی، فرهنگی و نظام اداری و معیشت مردم،و آبادانی و شکوه و عظمت و روابط صحیح بین المللی را پدید آورده و رقم بزند.

از این رو، شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی از برادر ارجمند جناب آقای دکترمحمدرضا پورابراهیمی خواسته است به عنوان نامزد حزب مؤتلفه اسلامی در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری ثبت نام نماید تا با پشتوانه حزب مؤتلفه اسلامی و ارائه برنامه‌های علمی و کارشناسی بتواند تحولی را که مورد نظر و تاکید امام خامنه‌ای در گام دوم انقلاب است به نتیجه برساند.»

به گزارش ایسکانیوز؛ وی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس یازدهم و نماینده مردم کرمان و راور در مجلس نهم و دهم بود.

نظر شما