شناسهٔ خبر: 66981495 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

قاسم‌زاده: با فساد اداری مبارزه خواهم کرد

علیرضا قربانی

داوطلب کاندیداتوری انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: اهتمام جدی در مبارزه با فساد اداری و تکریم ارباب رجوع، نماد عملی حاکمیت مردم است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، حسینعلی قاسم‌زاده پس از ثبت‌نام در انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران حاضر در ستاد انتخابات کشور، اظهار کرد: معتقدم حاکمیت قانون در صورت صحت و جامعیت آن بهترین عامل تضمین‌کننده عدالت اجتماعی و مایه وصول و دسترسی همگان بر حق خویش است. تلاش مجدانه در چینش نیروهای متخصص و متعهد و رصد مستمر عملکردشان در حوزه وظایف و اهداف تعریف‌شده مهمترین هنر یک مدیر کارآمد است. 

وی افزود: در صورت توفیق در عرصه رقابت یا رفاقت متعهد می‌شوم تمام مساعی خویش را در این مسیر به کار گیرم که مردم از زندگی عزتمندانه که نماد استقلال اقتصادی است بهره‌مند شوند و از مسئولان گوی سبقت را بستانند. اهتمام جدی در مبارزه با فساد اداری و تکریم ارباب رجوع، نماد عملی حاکمیت مردم است. 

داوطلب انتخابات ریاست جمهوری یادآور شد: توسعه عدالت اقتصادی یعنی خادم جمهور نه تنها تلاش کند در پرداخت حقوق کسانی که از خزانه دولت دستمزد دریافت می‌کنند، عدالت حاکم باشد، بلکه باید مراقب همه اقشار جامعه نیز باشد و با رصد دقیق و قیمت‌گذاری‌های واقع بینانه سطح درآمدی زندگی آنان را تا حد عزتمندانه ارتقا دهد.

انتهای پیام

نظر شما