شناسهٔ خبر: 66983709 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

محمدیاری: باید راهکار مناسبی برای حل مشکلات مردم داشته باشیم

منیره کربلایی نورمحمد / محمدرضا نورمحمدیان

یکی از داوطلبان کاندیدتوری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری گفت: امروز در جامعه متاسفانه با چالش‌ها و مشکلات اقتصادی و معیشتی مواجهیم و می‌طلبد راهکاری مناسبی را در جهت حل مشکلات و معضلات مردم داشته باشیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، حسن محمدیاری صبح یکشنبه - ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - پس از ثبت نام به عنوان داوطلب کاندیداتوری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد انتخابات کشور اظهارکرد: وضع معیشت مردم امروز جزو اولویت‌های اولی است که مقام معظم رهبری به آن اشاره داشتند؛ احساس می‌کنم امروز هرکسی که احساس وظیفه می‌کند و برای خدمت رسانی وارد عرصه انتخابات ریاست جمهوری می شود باید برنامه داشته باشد.

وی افزود: یکی از موارد و مصادیقی که می‌تواند به من کمک کند این است که ما نمایندگان شهرستانهای کمتر برخوردار در متن قضایا هستیم و از صفر تا صد مشکلات مردم را تجربه کردیم. فکر می‌کنم تفاوتی ماهوی بین نمایندگان شهرستانهای کم برخوردار و محروم و نمایندگان شهرهای بزرگ وجود دارد و اینکه با وجود اینکه پیگیری امورات جاری مردم از وظایف نمایندگان است، اما مردم از نمایندگان شهرهای کوچک توقع دارند که در روزمرگی خود از معاضدت و کمک نمایندگان استفاده کنند و من این تجربه گران بها را دارم.

این داوطلب کاندیداتوری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری ادامه داد: در اکثر کشورهای پیشرفته در مسند ریاست جمهوری افرادی حضور دارند و حقوقدان هستند و به مسائل قانونی و حقوقی واقفند و من این افتخار را دارم که در عرصه حقوق سال‌ها در مقام تلمذ، تدریس، وکالت و قضاوت تجربه دارم.

محمدیاری گفت: امروز در جامعه متاسفانه با چالش‌ها و مشکلات اقتصادی و معیشتی مواجهیم و می‌طلبد راهکار مناسبی را در جهت حل مشکلات و معضلات مردم داشته باشیم. در عرصه بین‌الملل نیز زمانی که موضوع رای اعتماد به کابینه آقای رئیسی مطرح بود عنوان کردم که در این عرصه ما اقتدار می‌خواهیم نه انفعال و این اقتدار زمانی حاصل می‌شود که ما با عقلانیت و حکمت رفتار کنیم و دچار احساس و هیجان نشویم.

انتهای پیام

نظر شما