شناسهٔ خبر: 66984339 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

پس از ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری؛

محمدیاری: باید راهکار مناسبی برای حل مشکلات مردم داشته باشیم

تهران- ایرنا- داوطلب انتخابات ریاست جمهوری گفت: در جامعه با مشکلات اقتصادی و معیشتی روبرو هستیم و می‌طلبد که راهکار مناسبی در جهت رفع مشکلات مردم داشته باشیم

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار احزاب ایرنا، حسن محمدیاری روز یکشنبه ۱۳ خرداد پس از ثبت‌نام در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهور در جمع خبرنگاران، ضمن عرض تسلیت به خاطر شهادت رئیس جمهور و همراهان او، گفت: وضعیت معیشت مردم جز اولویت‌هایی است که مقام معظم رهبری به آن اشاره کرده اند و بنده احساس می‌کنم امروز هر کس که احساس وظیفه کند و برای خدمت‌رسانی وارد عرصه انتخابات ریاست جمهوری شود، یکی از مواردی که می‌تواند به طور جدی مورد توجه قرار دهد ، امر معیشت است.

داوطلب انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: بنده به عنوان یکی از نمایندگان شهرستان از صفر تا صد این ماجرا را تجربه کرده‌ام و برای آن مصداق دارم و این می‌تواند به کمک کشور آمده و در کمک خدمت‌رسانی به مردم به ویژه در تراز ملی عمل کند.

محمد یاری در معرفی خود با بیان اینکه تجربه ۲۵ سال کار حقوقی را دارد، اظهار کرد: در اکثر کشورهای پیشرفته در مسند ریاست جمهوری افراد حقوقدان و مسلط به مسائل قانونی و حقوقی حضور دارند که می‌تواند بسیار کمک کننده باشد. من افتخار دارم که در عرصه حقوق و در مقام قضاوت و وکالت و هم علم آموزی و تدریس در دانشگاه در خدمت دوستان باشم.

وی‌ افزود: با توجه به تجربه گرانب‌هایی که در اختیار بنده و سایر نمایندگان مناطق کم برخوردار است، مردم متوقع هستند که از تلاش‌ها و تجربه‌های نمایندگان استفاده کنند و بنده این تجربه را در اختیار دارم و می‌طلبد که یک راهکار مناسب در جهت حل مشکلات مردم داشته باشیم.

داوطلب انتخابات ریاست جمهوری گفت: در حوزه بین‌الملل باید بگویم، بنده زمان رأی اعتماد به وزرای دکتر رئیسی حضور داشتم و صحبت کردم و گفتم که در حوزه بین الملل باید اقتدار داشت و فعال بود و با حکمت حرکت کنیم و دچار هیجان نشویم.

محمدیاری خطاب به نمایندگان اصحاب رسانه، تاکید کرد: شما به عنوان اصحاب رسانه وظیفه بسیا مهمی دارید. امانت دار هستید. اگر یک خبرنگار به درستی به وظیفه خود عمل کند قطعاً کمتر دچار آسیب خواهیم شد .

نظر شما