شناسهٔ خبر: 66985342 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

محمدیاری: امر معیشت باید به طور جدی مورد توجه قرار گیرد

داوطلب انتخابات ریاست جمهوری گفت: وضعیت معیشت مردم جز اولویت‌هایی است که مقام معظم رهبری به آن اشاره داشتند و  بنده احساس می‌کنم امروز هر کس که احساس وظیفه کند و برای خدمت‌رسانی و وارد عرصه انتخابات ریاست جمهوری شود، یکی از مواردی که می‌تواند به طور جدی مورد توجه واقع شود، امر معیشت است. داوطلب انتخابات ریاست جمهوری گفت: وضعیت معیشت مردم جز اولویت‌هایی است که مقام معظم رهبری به آن اشاره داشتند و  بنده احساس می‌کنم امروز هر کس که احساس وظیفه کند و برای خدمت‌رسانی و وارد عرصه انتخابات ریاست جمهوری شود، یکی از مواردی که می‌تواند به طور جدی مورد توجه واقع شود، امر معیشت است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا، حسن محمدیاری نماینده ادوار مجلس پس از ثبت نام در چهاردهمین دوره انتخابات  ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران، گفت:  ضمن عرض تسلیت به خاطر شهادت رئیس جمهور و همراهان بنده نماینده مجلس یازدهم بودم و در دوره انتخابات مجلس دوازدهم با  رویش ۳۰ درصدی رای توانستم اقبال عمومی رو در منطقه خود داشته به آرا را  سمت و سوی خودم داشته باشم و این افتخاریست و خداوند از این جهت شاکرم  اولین انتخابات ریاست جمهوری نیز احساس تکلیف کرده و شرکت کردم.

وی‌ افزود: وضعیت معیشت مردم جز اولویت‌هایی است که مقام معظم رهبری به آن اشاره داشتند و  بنده احساس می‌کنم امروز هر کس که احساس وظیفه کند و برای خدمت‌رسانی و وارد عرصه انتخابات ریاست جمهوری شود، یکی از مواردی که می‌تواند به طور جدی مورد توجه واقع شود، امر معیشت است.

این نماینده مجلس یازدهم اظهار کرد: بنده به عنوان یکی از نمایندگان شهرستان از صفر تا صد این ماجرا را تجربه کردم و برای آن مصداق دارم و این می‌تواند به کمک کشور آمده و به جهت کمک خدمت رسانی به مردم به ویژه در تراز ملی عمل کند.

وی‌ ادامه داد: بنده تجربه ۲۵ سال کار حقوقی را دارم . همانطور که در اکثر موارد شما واقف هستید که در اکثر کشورهای پیشرفته در مسند ریاست جمهوری افراد حقوقدان و مسلط به مسائل قانونی و حقوقی حضور دارند که می‌تواند بسیار کمک کننده باشد.

این داوطلب انتخابات ریاست جمهوری مطرح کرد: من افتخار دارم که در عرصه حقوق و در مقام قضاوت و وکالت و هم علم آموزی و تدریس در دانشگاه در خدمت دوستان باشم. با توجه به تجربه گرانبهایی که در اختیار بنده و سایر نمایندگان مناطق کم برخوردار است، مردم متوقع هستند که از تلاش‌ها و تجربه‌های نمایندگان استفاده کنند و بنده این تجربه را در اختیار دارم می‌طلبد که یک راهکار مناسب در جهت حل مشکلات مردم داشته باشیم.

محمدیاری گفت: در حوزه بین‌الملل باید بگویم، بنده زمان رای اعتماد به وزرای دکتر رئیسی بود صحبت کردم و گفتم که در حوزه بین الملل باید اقتدار داشته و فعال بوده و با حکمت حرکت کنیم و دچار هیجان نشویم.
وی‌ با اشاره به اصحاب رسانه ادامه داد: شما به عنوان اصحاب رسانه وظیفه بسیار مهمی دارید. امانت دار هستید زیرا در یک فضای مجازی رها چارچوب‌ها از سوی برخی رهایت نمی شود و اگر یک خبرنگار به درستی به وظیفه خود عمل کند قطعاً کمتر دچار آسیب خواهیم شد .

انتهای پیام/

نظر شما