شناسهٔ خبر: 67565766 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

سنگ تمام امام جمعه موقت تبریز برای پزشکیان: منشأ برکات برای کشور و مردم خواهید بود

مطهری اصل، خطاب به پزشکیان نوشت: یقین دارم منشأ برکات و گام‌های جهادی در مسیر اعتلای هر چه بیشتر نظام و پیشرفت کشور و آرامش و رفاه مردم خواهید بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، امام جمعه موقت تبریز در پیامی به مسعود پزشکیان پیروزی او در انتخابات ریاست‌جمهوری تبریک گفت.

بنا بر روایت مهر، احمد مطهری‌اصل در بخشی از این پیام نوشت: به شکرانه این حماسه بزرگ که تلاش مذبوحانه و توطئه دشمنان و بدخواهان را خنثی کرده و اقتدار و عظمت نظام جمهوری اسلامی ایران را فزونی بخشیده است، سجده شکر به پیشگاه خداوند منان می سایم و بهترین تبریکات خود و مردم فهیم آذربایجان را به حضور پرنور رهبر حکیم و فرزانه انقلاب و رئیس جمهوری منتخب که با اکثریت آرای ملت بزرگ ایران ریاست قوه مجریه را عهده دار شده‌اند، پیش کش می‌کنم.

او خطاب به رئیس‌جمهوری منتخب آورده است: یقین می‌دانم جنابعالی که از یادگاران عرصه جهاد و شهادت و دارای سوابق ارزنده در مناصب متعدد مدیریتی و اجرایی هستید، منشأ برکات و گام‌های جهادی در مسیر اعتلای هر چه بیشتر نظام و پیشرفت کشور و آرامش و رفاه مردم خواهید بود.

مطهری‌اصل با آرزوی توفیقات روزافرون برای رئیس‌جمهوری منتخب و دیگر خادمان صدیق نظام جمهوری اسلامی که با استمداد از انفاس قدسی ائمه اطهار (ع) و ارواح طیبه شهدا، با همدلی و هم‌افزایی هم پیمان برای کار جهادی و شبانه روزی در راستای حل مسائل، مشکلات و تحقق انتظارات به حق مردم و آرمان‌های متعالی و عدالت خواهانه انقلاب اسلامی هستید، سربلندی همگان را در سایه توجهات حضرت ولی‌عصر(عج) و در پرتو رهنمودهای رهبری از درگاه خداوند متعال مسئلت کرده است.

2929

نظر شما