شناسهٔ خبر: 66982288 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

خلیلیان: به رئیس‌جمهوری توانمند، عدالت‌گرا و فسادستیز نیاز داریم

علیرضا قربانی

داوطلب کاندیداتوری انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: باید با تشکیل دولت مقتدر و پایبندی به مبانی انقلاب مشکلات را جبران کنیم و در این مسیر به رئیس‌جمهوری توانمند، عدالت‌گرا و فسادستیز نیاز داریم که اقتصاددان باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، صادق خلیلیان وزیر اسبق کشاورزی پس از ثبت‌نام در انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران حاضر در ستاد انتخابات کشور، اظهار کرد: شرایط کشور در وضعیتی قرار دارد که هم موفقیت‌های متعددی دارد و هم عقب‌ماندگی‌هایی دیده می‌شود به‌ویژه در زمینه صنعتی شدن و عدالت اجتماعی است.

وی افزود: باید با تشکیل دولت مقتدر و پایبندی به مبانی انقلاب این موارد را جبران کنیم. به رئیس‌جمهوری توانمند، عدالت‌گرا و فسادستیز نیاز داریم که اقتصاددان باشد. رئیس‌جمهور باید سابقه کار اجرایی داشته باشد و تشکیل دولت مقتدر با نگاه نو مبتنی بر عدالت را برای رسیدن به ایران پیشرفته با مدیریت حرفه‌ای امکان‌پذیر کند.

داوطلب انتخابات ریاست‌جمهوری تأکید کرد: وزارتخانه‌ها باید با مدیریت حرفه‌ای پیش بروند. مسئولیت وزارت محل کسب تجربه نیست و باید افراد مجرب در مناصب مختلف بکارگیری شوند.

وی یادآور شد: اگر می‌خواهیم در موضوع اقتصاد مشارکت مردم را برای نجات اقتصاد کشور جهش تولید داشته باشیم، باید در انتخابات هم مشارکت مردم را داشته باشیم. نیاز است که جریان آزاد اطلاع‌رسانی در جامعه برای اظهار نظرهای سیاسی وجود داشته باشد تا مردم هم مشارکت کنند.

انتهای پیام

نظر شما