شناسهٔ خبر: 66980867 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

پس از ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری؛

خلیلیان: کشور به رئیس‌جمهوری توانمند، فسادستیز و عدالت‌گرا نیاز دارد

تهران- ایرنا- داوطلب انتخابات ریاست جمهوری گفت: به رئیس‌جمهوری فسادستیز، توانمند و عدالت‌گرا نیاز داریم که اقتصاد دان باشد و بتواند با توجه به شعار سال که جهش تولید با مشارکت مردم است، در بخش تولید موثر واقع شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، صادق خلیلیان پس از ثبت نام در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری با بیان اینکه کشور به رئیس‌جمهوری توانمند، فسادستیز و عدالت‌گرا نیاز دارد، اظهار کرد: با توجه به گذشت حدود ۴۵ سال از پیروزی انقلاب اسلامی، شرایط کشور همراه با موفقیت‌هایی بوده است و در عین حال عقب‌ماندگی‌هایی در برخی بخش‌ها داریم به خصوص در فرآیند صنعتی شدن کشور و در بحث عدالت اجتماعی.

وی افزود: باید با تشکیل یک دولت مقتدر و مدیریت حرفه‌ای در تمام ارکان و با پایبندی به ارکان انقلاب اسلامی این عقب‌ماندگی‌ها حل شود و از این پیچ تاریخی عبور کنیم.

داوطلب انتخابات ریاست جمهوری بیان کرد: به رئیس‌جمهوری فسادستیز، توانمند و عدالت‌گرا نیاز داریم که اقتصاد دان باشد و بتواند با توجه به شعار سال که جهش تولید با مشارکت مردم است، در بخش تولید موثر واقع شود.

خلیلیان بر تشکیل دولت مقتدر با نگاه نوو  مبتنی بر عدالت برای رسیدن به ایران پیشرفته با حضور افراد مجرب و مدیریت حرفه‌ای تاکید کرد و  گفت: باید وزارتخانه‌های ما بر اساس مدیریت‌های حرفه‌ای اداره شود؛ به خصوص وزارتخانه‌های تخصصی و فنی که نیازمند است از کارشناسان و مدیران همان وزارت خانه که مراحل تجربی را طی کرده باشند، استفاده کنیم.

وی تصریح کرد: مسئولیت وزارت محل کسب تجربه نیست، باید افراد مجرب در مناصب مختلف ملی و استانی به کار گرفته شوند که صاحب تجربه و علم باشند.

داوطلب انتخابات ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: بحث مبانی انقلاب اسلامی مبتنی بر حضور مردم و مشارکت آنهاست؛ اگر می‌خواهیم در بحث اقتصادی مشارکت مردم برای نجات اقتصاد کشور را داشته باشیم، حتما باید در بحث سیاسی و مناصب سیاسی و انتخابات هم مشارکت مردم را داشته باشیم.

خلیلیان با بیان اینکه نظام باید در همه ابعاد متکی به مشارکت مردم باشد، گفت: بحث جریان آزاد اطلاعات با هدف افزایش آگاهی مردم از امور توسط رسانه‌ها بسیار مهم است و باید فضا را برای مشارکت مردم باز کنیم و در جریان امور قرار دهیم.

نظر شما