شناسهٔ خبر: 23016401 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

گزیده خطبه های نماز شهرستان ها+فیلم

خبرگزاری صداوسیما

ائمه جمعه مناطق استان با محکوم کردن اقدام ترامپ، حفظ روحیّه‏ انقلابیگرى و تقویت وحدت را رمز پیروزی بر سیاست های مستکبران عالم دانستند

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیما امام جمعه شیروان با گزیده خطبه های نماز شهرستان هامحکوم کردن اقدام ترامپ گفت: رئیس جمهور آمریکا با توجه به شکست های اخیر در سوریه، عراق و یمن ، قدس شریف را به عنوان پایتخت رژیم جعلی و نامشروع اسرائیل اعلام کرد تا ناکامی های پی در پی خود را از این طریق جبران کند . 

حجت الاسلام کوثری با اشاره به روز جهانی حقوق بشر افزود: حقوق بشری را که سازمان ملل از آن دم می زند، باز گذاشتن دست جنایتکاران و منافقین و القاعده در ترور و کشتار انسان های بیگناه است.

حجت الاسلام محمدیان خطیب جمعه اسفراین نیز گفت : حرکت مذبوحانه ترامپ، احساسات صدها میلیون مسلمان را جریحه‌دار کرد و موجب خشم و انزجار آنان از سیاست های غلط آمریکا شد اما مطمئن باشند مسلمانان این حرکت نابخردانه را بی پاسخ نخواهند گذاشت.

حجت الاسلام احمدزاده امام جمعه آشخانه هم جلب رضایت صهیونیست ها ، جذب سرمایه و تقویت اقتصاد آمریکا را از اهداف تصمیم اخیر ترامپ درباره بیت المقدس دانست و گفت: حمایت رئیس جمهور آمریکا از رژیم صهیونستی مستکبرانه است.

حجت الاسلام قلیزاده امام جمعه فاروج نیز با بیان اینکه حفظ روحیّه‏ انقلابیگرى در مردم یکى از مهم ترین راه‏ هاى تقویت وحدت است افزود: کمرنگ کردن تهدیدهای استکبار در گرو تحقق اقتصاد مقاومتى است.

حجت الاسلام موسوی امام جمعه جاجرم هم اعلام شهر قدس به عنوان پایتخت رژیم غاصب اسراییل را یکی از دسیسه های حامیان داعش پس از شکست در عراق و سوریه دانست و گفت: این دسیسه هم به شکست خواهد انجامید. 

حجت الاسلام محمودیان امام جمعه موقت گرمه با اشاره به اظهارات رئیس جمهور فرانسه درباره توان موشکی جمهوری اسلامی گفت: ملت ایران در برابر بُرد موشک هایش با هیچ کشوری مذاکره نمی کند.

و حجت الاسلام نوروزی امام جمعه راز نیز به سالروز تشکیل شورای عالی انقلاب فرهنگی اشاره کرد و افزود: برنامه ریزی برای تقویت پایه های نظام فرهنگی و ارزش های اسلامی در جامعه از اهداف این شوراست که باید به خوبی تبیین و عملیاتی شود.

مشاهده فیلم

mp4
<div id="video-display-embed-code_1668810" ><script type="text/JavaScript" src="http://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/1936172/1668810?width=400&height=300"></script></div>

 

نظر شما