شناسهٔ خبر: 23015380 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

نابودی اسرائیل با انتقال سفارت آمریکا به بیت المقدس + فیلم

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام با اشاره به اقدام اخیر ترامپ گفت: این اقدام پلید بوسیله مثلث شوم آمریکا ، اسرائیل و رژیم های فاسد عربی در منطقه صورت گرفته است.

صاحب‌خبر -

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ حجت الاسلام و المسلمین لطفی در خطبه های نماز جمعهنابودی اسرائیل با انتقال سفارت آمریکا به بیت المقدس + فیلم امروز شهرایلام با اشاره به سیاست های مداخله گرانه آمریکا در منطقه و اعلام پایتختى قدس شریف براى رژیم صهیونیستى گفت : این اقدام نابخردانه یک وسیله و زنجیره ای را در بر خواهد گرفت که در روند سقوط زودهنگام رژیم صهیونیستی نقش بسزایی خواهد داشت.
خطیب جمعه ایلام با گریزی به بحث برجام از دستگاه دیپلماسی کشور خواست فریب سیاست مکارانه کشورهای اروپایی را نخورند.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام کسب مدال طلای مسابقات جهانی وزنه برداری بوسیله قهرمان ارزنده کشور و استان ایلام را ستودنی دانست و از علی هاشمی به خاطر رعایت اخلاق اسلامی و شئونات دینی قدر دانی کرد.
حجت الاسلام و المسلمین لطفی در بخش دیگری از خطبه ها بانکها را پشتوانه مالی کشور دانست و به مسئولان بانکها توصیه کرد اصول بانکداری اسلامی را رعایت کنند.

 

 

mp4
<div id="video-display-embed-code_1669922" ><script type="text/JavaScript" src="http://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/1936036/1669922?width=400&height=300"></script></div>
 
 
 
 

نظر شما