شناسهٔ خبر: 66712623 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: سازمان بهزیستی | لینک خبر

حضور میدانی مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی به همراه تیم اورژانس اجتماعی در مناطق سیل‌زده

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی خراسان رضوی، دکتر مسعود فیروزی مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی به همراه تیم اورژانس اجتماعی١۲۳ در مناطق مختلف شهرستان مشهد که دچار حادثه سیل‌زدگی شده بودند، حضور یافت.

صاحب‌خبر -

مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی در این خصوص، گفت: از منازل مددجویان تحت پوشش بهزیستی خراسان رضوی که در حادثه سیل‌زدگی دچار آسیب شده بودند، بازدید به عمل آمد و تمهیدات و اقدامات لازم جهت کمک و رسیدگی به وضعیت آنها اندیشیده شد. علاوه بر این، فهرست اسامی این مددجویان جهت پیگیری‌های بعدی به‌منظور بازسازی منازل و...به بهزیستی کشور ارسال گردید.

دکتر مسعود فیروزی افزود: تیم اورژانس اجتماعی 123 در راستای رسالت اجتماعی خود و به‌منظور مداخله در بحران در مکان‌های سیل‌زده مستقر گردیده و آمادگی 24ساعته جهت دریافت و اعلام گزارشات و مداخله در فوریت‌های اجتماعی را دارد.

وی خاطرنشان کرد: تیم‌های تخصصی داوطلب طرح مداخلات و حمایت‌های روانی اجتماعی در بحران محب نیز آمادگی لازم جهت ارائه خدمات حمایتی و روانشناختی به مردم سیل زده خراسان رضوی و استان‌های همجوار را دارند و در صورت نیاز داوطلبین به محلات سیل‌زده اعزام می‌شوند.

مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی، افزود: درحال حاضر شهروندان می‌توانند در صورت مواجهه با هرگونه بحران روحی روانی به‌واسطه وقوع حادثه اخیر با سامانه تلفنی 1480 تماس حاصل نمایند و خدمات مشاوره در موضوعات اضطراب، استرس، تروما، سوگ و...را دریافت نمایند. در صورت نیاز به مشاوره حضوری ارجاع رایگان به متخصصین نیز انجام می‌پذیرد.

نظر شما