شناسهٔ خبر: 22896799 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

توطئه جدید علیه قدس شریف

امام جمعه آبادان گفت: توطئه جدید علیه قدس شریف محکوم به شکست است.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛ابراهیمی پورامام جمعه آبادان در خطبه های نماز جمعه این هفته آبادان ضمن محکوم کردن اعلام بیت المقدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی گفت: بدون شک این توطئه جدید آمریکا نیز شکست خواهد خورد و باعث نابودی رژیم پوشالی صهیونیستی در منطقه می شود.

حجت الاسلام علی ابراهیمی پور  افزود: این امر بدون شک با اطلاع و هماهنگی آل سعود و برخی از حاکمان منطقه انجام شده و بیانگر خوش خدمتی این حاکمان به آمریکا و رژیم صهیونیستی است.

خطیب نماز جمعه آبادان به شروع انتفاضه جدید در فلسطین اشاره کرد و گفت: این اقدام رئیس جمهور آمریکا باعث شد تا فلسطین بار دیگر به عنوان مسئله اول جهان اسلام مطرح شود و امیدواریم وحدت همه مسلمانان را در پی داشته باشد.

وی با اشاره به سالروز تشکیل شورای عالی انقلاب فرهنگی به فرمان امام خمینی (ره) افزود: همه فعالیت ها در زمینه های اجتماعی، اقتصادی و سیاسی در کشور باید با رویکرد فرهنگی باشد.

وی همچنین با انتقاد از ارائه آمار اشتباه در خصوص اشتغال و بخصوص در آبادان افزود: آمارهای که از سوی مسئولان ارائه می شود باید بر اساس تعداد فرصت های شغلی ثابت باشد نه اینکه اشتغال های موقت ناشی از فعالیت در چند پروژه موقت مبنای این شاخص قرار گیرد.

حجت الاسلام ابراهیمی پور به ظرفیت ایجاد 500 فرصت شغلی در شهرک صنعتی آبادان اشاره کرد و گفت:برخی از واحدهای صنعتی و تولیدی در این شهرک صنعتی در آستانه تعطیلی یا با حداقل امکانات و نیروها در حال فعالیت هستند، دست اندرکاران امور باید برای رفع مشکل این واحدها و رونق کسب وکار وتولید اقدام کنند.

وی با اشاره به نامگذاری سال جاری به نام اقدام و عمل واقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال توسط مقام معظم رهبری خواستار مطالبه گری مردم از مسئولان در این زمینه برای به حداقل رساندن مشکلات شد و گفت: آنچه مهم است مسئله مطالبه گری مردم و توجه مسوولان به تولید و اشتغال در منطقه است.

امام جمعه آبادان همچنین گفت:آبادان نیاز به مدیران جهادی برای ایجاد ساختاری جدید در این شهرستان دارد.

وی با انتقاد از جضور نیافتن مدیران دستگاههای اجرایی شهرستان آبادان در نماز جمعه افزود: بسیاری از مدیران دستگاه های دولتی ارتباطی با جامعه ندارند و روزهای جمعه نیز در نماز شرکت نمی کنند.

حجت الاسلام ابراهیمی پور گفت: فرماندار به عنوان نماینده عالی دولت همیشه باید در نماز جمعه شرکت کند تا مدیران نیز در نماز جمعه شرکت و پاسخگوی مشکلات مردم باشند.

وی افزود: 38 سال سر کردن با مشکل آب و فاضلاب و برخی از نارسایی هی دیگر برای مردم آبادان بس است و مسئولان باید برای رفع این مشکلات چاره اندیشی کنند.

امام جمعه آبادان همچنین شهادت سومین شهید محراب شهید دستغیب در سال 1360 به دست منافقان را گرامیداشت وگفت: این شهید بزرگوار در ابعاد معنوی و اخلاقی و مبارزه با رژیم ستم شاهی نقشی تاثیرگذار داشت.

بعد از پایان نماز جمعه آبادان نمازگزاران با شرکت در راهپیمایی اعتراض به اعلام بیت المقدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی این اقدام را محکوم کردند.

انتهای پیام /د

نماز جمعه این هفته آبادان

نظر شما