شناسهٔ خبر: 67018680 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

تیم فوتبال چادرملو یزد، امشب به لیگ برتر صعود می‌کند؟

یزد- ایرنا- تیم فوتبال چادرملو اردکان یزد، امشب در یک بازی حساس و سرنوشت ساز به مصاف تیم شاهین بندر عامری بوشهر در زمین حریف خواهد رفت که در صورت پیروزی و توقف رقیب سایه به سایه‌اش یعنی فجر سپاسی در بازی همزمان، می‌تواند چهارشنبه شب جشن صعود به لیگ برتر را برپا کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال چادرملو در هفته سی و سوم لیگ دسته اول فوتبال قهرمانی باشگاه‌های کشور، چهارشنبه شب، ۱۶ خردادماه از ساعت ۱۹:۴۵ دقیقه در ورزشگاه شهید مهدوی شهر بوشهر میهمان تیم شاهین بندر عامری است.

چادرملو تا پایان لیگ آزادگان ۲ مسابقه حساس مقابل ۲ تیم در حال سقوط یعنی شاهین بندرعامری در شهر بوشهر و دریاکاسپین بابل مازندران در ورزشگاه شهید نصیری یزد دارد.

تیم شاهین بندر عامری تا پایان هفته سی و دوم با کسب ۲۶ امتیاز در مکان هفدهم جدول رده بندی است و اگر امروز در شهر بوشهر مقابل چادرملو تن به شکست خانگی دهد بدون شک یکی از گزینه‌های سقوط به لیگ دسته دوم است.

جدال تیم فوتبال چادرملو ۶۹ امتیازی با یک تیم پایین جدول در حال سقوط، یک بازی مهم برای ۲ تیم است و نماینده فوتبال یزد برای اینکه به لیگ برتر برسد باید با دست پر از زمین بندرعامری بوشهر خارج شود و خیال خود را راحت کند.

تیم چادرملو در بازی قبلی خود در یک نتیجه تقریبا غیر قابل باور توانست تیم رده دومی جدول یعنی فجر سپاسی را با نتیجه سنگین سه بر صفر شکست دهد و ضمن هموار ساختن راه خود برای صعود، رقیب سایه به سایه خود را ناکام و جای او را در رده دوم بگیرد.

باید دید ایا امشب یزدی ها رستگار خواهند شد و جشن صعود به لیگ برتر را پس از نزدیک به ۲۰ سال ناکامی، برپا خواهند کرد؟

همیشه مسابقات چادرملو در بوشهر مقابل تیم بندرعامری جزء دیدارهای حساس و تعیین کننده بوده و امیدواریم با توجه به جایگاه ۲ تیم، شاهد یک دیدار جذاب به نفع نماینده فوتبال یزد در لیگ آزادگان باشیم.

همچنین تیم چادرملو اردکان در هفته سی و چهارم و پایانی لیگ آزادگان در آخرین دیدار خود در روز دوشنبه ۲۱ خردادماه جاری از ساعت ۱۹:۴۵ دقیقه در ورزشگاه شهید نصیری باید از تیم دریاکاسپین بابل پذیرایی کند.

هم‌اکنون تیم دریاکاسپین بابل مازندران با کسب ۲۸ امتیاز در مکان پانزدهم جدول رده بندی است و قطعا برای رهایی از سقوط به لیگ دسته ۲ کشور سخت در تلاش است.

تیم چادرملو در بازی قبلی خود در یک نتیجه تقریبا غیر قابل باور توانست تیم رده دومی جدول یعنی فجر سپاسی را با نتیجه سنگین سه بر صفر شکست دهد و ضمن هموار ساختن راه خود برای صعود، رقیب سایه به سایه خود را ناکام و جای او را در رده دوم بگیرد

هرچند ۲ مسابقه هفته پایانی تیم چادرملو اردکان با ۲ تیم پایین جدول است ولی بدون شک مسابقاتی حساس و سرنوشت ساز برای فوتبال استان محسوب می‌شود و باید بسیار حساب شده و همراه با برنامه کار خود را انجام دهد.

در سال‌های گذشته به خوبی مشخص شده که بازی با تیم‌های ته جدول نه تنها راحت که بعضا سخت تر هم بوده است چون اینگونه تیم‌ها چیزی برای از دست دادن ندارند و خیلی انتحاری مقابل رقبا بازی می‌کنند.

مدرس فدراسیون فوتبال اعتقاد دارد که تیم چادرملو برای اینکه خیال خود را برای رسیدن به لیگ برتر کشور راحت کند باید در بوشهر مسابقه خود را با پیروزی پشت سر گذاشته و با کسب سه امتیاز به خانه برگردد.

تیم فوتبال چادرملو یزد، امشب به لیگ برتر صعود می‌کند؟

" محمدرضا خطیب " به شرایط جدول هم برای تیم چادرملو و نیز برای شاهین بندرعامری اشاره کرد و افزود: تیم چادرملو ظرفیت غلبه بر حریف را دارد و باید فقط برای شکست رقیب مسابقه خود را در طول این دیدار حساس طراحی و پیگیری کند.

وی بیان کرد: در فوتبال هیچ چیز از قبل قابل پیش‌بینی نیست و هر تیمی از موقعیت‌های خود و با تمرکز بیشتر بازی کند در پایان به نتیجه می‌رسد و امیدواریم چادرملو با شکست حریف به لیگ برتر که جزء آرزوهای مهم جامعه ورزش استان است برسد.

همچنین دیگر مدرس فدراسیون فوتبال گفت: شرایط جدول لیگ آزادگان در ۲ هفته پایانی به نحوی است که تیم چادرملو برای لیگ برتری شدن باید بازی مقابل شاهین بندرعامری بوشهر را خیلی جدی گرفته و با شکست حریف برای هدف نهایی خود نزدیک شود.

" جمال دهقانی " با تمجید از بازی خوب بازیکنان تیم چادرملو به خصوص در چند هفته اخیر افزود: این تیم باید در بوشهر مقابل بندرعامری با تمرکز، حوصله و دقت و برنامه ریزی برای رسیدن به برد از همان ابتدای بازی اقدام لازم داشته باشد.

هم‌اکنون تا پایان هفته سی و دوم لیگ آزادگان تیم خیبر خرم‌آباد با کسب ۷۳ امتیاز با اقتدار در صدر جدول رده بندی جا خوش کرده است و تیم چادرملو نیز با ۶۹ امتیاز در مکان دوم است.

تیم فوتبال چادرملو یزد، امشب به لیگ برتر صعود می‌کند؟

همچنین تیم فجر شهید سپاسی شیراز که در هفته گذشته در یزد سه بر صفر مغلوب چادرملو شد با ۶۷ امتیاز در مکان سوم جدول رده بندی است و برای رسیدن به لیگ برتر یک رقابت نزدیک با نماینده فوتبال یزد دارد.

تیم‌های داماش گیلان، مس کرمان، سایپا تهران، دریا کاسپین بابل، مس سونگون ورزقان، خلیج فارس ماهشهر، پارس جنوبی جم، خیبر خرم‌آباد، نفت مسجدسلیمان، فجرشهید سپاسی، آرمان گهر سیرجان، استقلال ملاثانی، مس شهربابک، ون پارس اسلامشهر، چادرملو اردکان، شهرداری آستارا گیلان، مناطق نفت خیز گچساران و خوشه طلایی در این رقابت‌ها حضور دارند.

در پایان این مسابقات تیم‌های اول و دوم جدول رده‌بندی لیگ یک به لیگ برتر فصل آینده صعود می‌کنند و سه تیم پایانی جدول یعنی تیم‌های شانزدهم، هفدهم و هجدهم لیگ یک به لیگ دسته دوم فصل آینده(۱۴۰۴-۱۴۰۳) سقوط خواهند کرد.

۳۰ تیم فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی یزد در لیگ‌های کشوری حضور دارند و این استان با یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر جمعیت ۴۷ هیات ورزشی استانی، ۴۰۰ هیات شهرستانی و ۶۲ هزار ورزشکار زیرپوشش بیمه ورزشی و ۲ هزار فضای ورزشی باز و مسقف در ۱۲ شهرستان در اختیار دارد.

نظر شما