شناسهٔ خبر: 67023769 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

لیگ دسته اول فوتبال کشور | ۲ فینال برای بقای دریا

ساری - ایرنا - تیم فوتبال دریای کاسپین بابل در حالی به هفته های پایانی لیگ دسته اول فوتبال کشور رسید که شرایط جدول و ماندگاری این تیم در لیگ آزدادگان همچنان در هاله ای از ابهام قرار دارد و ۲ بازی پایانی دریا در این فصل حکم فینال برای این تیم دارد و راهی به غیر از برد ندارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، تیم فوتبال دریای کاسپین بابل بعد از کش و قوسهای فراوان در فصل جاری و از دست دادن فرصت های طلایی کسب امتیاز در بازی های ابتدای فصل، در نهایت با تغییر چهارمین سرمربی خود که در میانه های نیم فصل دوم انجام شد با نمایش بازی های خوب امیدها را برای هواداران جهت ماندگاری در لیگ آزادگان فراهم شد.

تنها نماینده مازندران در لیگ دسته اول فوتبال کشور که در مقطعی از فصل قعر نشین مطلق جدول بود با "سیدداود سید عباسی" به عنوان چهارمین سرمربی فصل جاری توانست شرایط تیم را کمی بهبود ببخشید و دریای کاسپین بابل را به جایگاه ۱۵ جدول برساند.

دریای بابل در ۲ هفته پیش رو سه بازی بسیار سرنوشت ساز با تیم های، پارس جنوبی جم و چادرملو اردکان در پیش دارد.

هفته سی و سوم و ماقبل پایانی مسابقات لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور، امروز با ۹ بازی همزمان در شهرهای مختلف پیگیری می‌شود.

لیگ دسته اول فوتبال کشور | ۲ فینال برای بقای دریا

در یکی از دیدارهای مهم این هفته تیم دریای بابل از ساعت ۱۹ و ۴۵ دقیقه امروز چهارشنبه خردادماه در ورزشگاه شهدای سیمرغ میزبان پارس جنوبی جم است.

دریا برای ماندن در لیگ یک و سقوط نکردن به لیگ ۲، نیاز مبرم به سه امتیاز این بازی دارد تا کار را به هفته پایانی نکشاند، چون در هفته آخر تیم دریا باید در اردکان به مصاف چادرملو برود که این تیم در آستانه صعود به لیگ برتر قرار دارد و امتیاز گرفتن از این تیم سخت است.

دریا هم اکنون با ۲۸ امتیاز و هم امتیاز با تیم داماش گیلان در جایگاه ۱۵ جدول رده بندی قرار دارد و برای فرار از سقوط در ۲ بازی پیش رو مقابل پارس جنوبی جم و چادرملو اردکان باید به پیروزی برسد.

لیگ دسته اول فوتبال کشور | ۲ فینال برای بقای دریا

برنامه هفته ۳۳ لیگ آزادگان

چهارشنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ - ساعت ۱۹:۴۵ دقیقه

دریا بابل - پارس جنوبی جم
خیبر خرم آباد - آریو اسلامشهر
شاهین بندر عامری - چادرملو اردکان
فجر سپاسی - مس سونگون
شهرداری آستارا - شهر راز شیراز
استقلال آبی پوش ملاثانی - مس شهر بابک
سایپا - نفت و گاز گچساران
خوشه طلایی - داماش گیلان
مس کرمان - نفت مسجدسلیمان

نظر شما