شناسهٔ خبر: 67345525 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

۳۰۰ تن گوشت مرغ ماه محرم در خراسان شمالی آماده توزیع است 

بجنورد-ایرنا- معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان شمالی گفت: ۳۰۰ تن گوشت مرغ ایاد پیش رو و ماه محرم آماده توزیع در بازار استان است که واحدهای عرضه در تمام شهرستان ها در این زمینه اقدام می کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا ناصر فخرموحدی روز دوشنبه در نشست کارگروه تنظیم بازار استان اظهار کرد: تامین گوشت مرغ مورد نیاز مردم در اعیاد پیش رو و ایام محرم در دستور کار است و در این باره مشکلی وجود ندارد.

وی با تاکید بر اهمیت وضعیت جوجه ریزی در سالن های مرغداری استان گفت: این امر برای تنظیم عرضه و تقاضا در سطح بازار حائز اهمیت است و باید تدابیر به گونه ای اندیشیده شود که قیمت گوشت مرغ در استان از نرخ مصوب میانگین کشوری تجاوز نکند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان شمالی افزود: حمایت و اقدامات لازم از مرغدان انجام می شود تا به این تولیدکنندگان صدمه وارد نشود.

۱۲۳ واحد مرغ گوشتی به ظرفیت بیش از سه میلیون و ۶۵۰ هزار قطعه در دوره در خراسان شمالی وجود دارد که از این تعداد ۱۱۹ واحد فعال است.

فخر موحدی درباره تامین کالاهای اساسی در استان اظهار کرد: کالاهای اساسی در استان تامین شده است و هیچ کمبودی در این زمینه وجود ندارد، روند واردات و توزیع گوشت گرم گوساله برزیلی به استان ادامه دارد.

وی با اشاره به گلایه ها و نارضایتی شهروندان در حوزه خدماتی گفت: مقرر شد تا طرحی برای نظارت دقیق در این حوزه تعریف تا از اجحاف در حق مردم جلوگیری شود.

خراسان شمالی در شمال شرق کشور واقع است و ۴۴ درصد از جمعیت آن در مناطق روستایی سکونت دارند.

نظر شما