شناسهٔ خبر: 67024506 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

مانع چادرملو برای صعود: شاهینی که دوست ندارد سقوط کند

چادرملو اردکان و شاهین بندر عامری در هفته ماقبل آخر لیگ آزادگان به مصاف هم می‌روند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، در حساس‌ترین دیدار از هفته سی و سوم لیگ آزادگان، دو تیم چادرملو و شاهین بندر عامری از ساعت 19:45 در ورزشگاه شهید مهدوی به مصاف هم می‌روند.

چادرملو در مسیر صعود به لیگ برتر، هفته گذشته موفق شد در مصاف با رقیب مستقیم خود یعنی فجر سپاسی، با نتیجه 3-0 پیروز شود و با کسب هر سه امتیاز بازی با اختلاف دو امتیازی از تیم سوم، در رده دوم قزرار گیرد. با این نتیجه، چادرملو در فاصله دو هفته مانده تا پایان لیگ، شانس صعود خود را چند برابر کرد و در صورت برد  در دو بازی آینده قطعا صعود خواهد کرد.

اما در سوی مقابل، شاهین که هم اکنون با 26 امتیاز در رده هفده قرار دارد، یکی از کاندیدهای سقوط به دسته پایین‌تر به شمار می‌رود و باید در دو هفته پایانی با تمامی توان خود مقابل حریفانش قرار گیرد تا برای بقا بخت آزمایی کند. این تیم در هفته گذشته با شکست برابر آریو اسلامشهر سه امتیاز حساسی را از دست داد که باید در بازی مقابل چادرملو به دنبال جبران آن باشد.

به هر حال چادرملو نمی‌خواهد در هفته‌های پایانی لیگ برتر با امتیاز دادن به حریف ته جدولی، تلاش‌های خود در طول فصل را برای صعود هدر بدهد. آن هم در شرایطی که فجر پشت سر آن‌ها منتظر کوچک ترین لغزش از سمت تیم یزدی است.

از این رو به نظر می‌رسد شاهین با وجود امتیاز میزبانی در این بازی کار سختی در پیش داشته باشد و کسب حداقل امتیاز هم از چادرملو برای آنان غنیمت است.

چادرملو در پنج بازی اخیر خود تنها یک شکست داشته و چهار بازی دیگر را با پیروزی پشت سر گذاشته که نشان می‌دهد این تیم در هفته‌های پایانی فرم خوبی دارد. شاهین نیز در پنج بازی اخیر خود تنها یک پیروزی، یک تساوی و سه شکست داشته است. بازی رفت دو تیم نیز با نتیجه 3-0 به سود چادرملو به پایان رسیده است.

انتهای پیام/

نظر شما