شناسهٔ خبر: 66943214 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

چادرملو 3-0 فجر/ گام بلند شاگردان اخباری برای صعود به لیگ برتر

چادرملو اردکان در هفته سی و دوم لیگ آزادگان مقابل فجر سپاسی شیراز 3-0 پیروز شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، دو تیم چادرملو اردکان و فجر سپاسی شیراز در حساس‌ترین دیدار از هفته سی و دوم لیگ آزادگان از ساعت 19:30 در ورزشگاه شهید نصیری یزد به مصاف هم رفتند که چادرملو با نتیجه 3-0 پیروز میدان شد.

با توجه به اختلاف یک امتیازی بین دو تیم در مسیر صعود به لیگ برتر این دیدار 6 امتیازی محسوب می‌شد که شاگردان سعید اخباری موفق شدند گام بلندی را برای کسب جواز حضور در لیگ برتر بردارند.

ترکیب ابتدایی چادرملو: 

حجت صدقی، محمد بختیاری، سیدمحمدرضا حسینی، اتابک زارعی، سعید محمدی‌فر، علی طاهران، رضا محمودآبادی، هادی حبیبی‌نژاد، محمد بلبلی، علی خدادادی، سیدعلی یحیی‌زاده.

سرمربی: سعید اخباری

ترکیب ابتدایی فجر سپاسی:

علی غلام‌زاده، شاهین طاهرخانی، آرام عباسی، میثم مرادی، حمید ملکی، حامد بحیرایی، داوود رجبی، محمدرضا فلاحیان، سعید زارع، مهدی شریفی، محسن سیفی.

سرمربی: مهدی رجب‌زاده

داور بازی: بیژن حیدری

بازی در نیمه اول پایاپای دنبال شد و دو تیم موقعیت‌هایی ایجاد کردند که ثمری نداشت‌. 

در نیمه دوم چادرملو موفق شد در فاصله ۴ دقیقه با دو گل علی طاهران و علی یحیی زاده در دقایق ۶۵ و ۶۹ جلو بیفتد. 

در ادامه تلاش‌های فجر برای جبران نتیجه بی ثمر بود تا اینکه در دقیقه ۲+۹۰ امیر حسین خدا مرادی سومین گل چادرملو را وارد دروازه فجر کرد. بازی با همین نتیجه به اتمام رسید و چادرملو گام بلندی را برای صعود به لیگ برتر مقابل حریف مستقیم خود برداشت.

با این نتیجه چادرملو ۶۹ امتیازی شد و در رده دوم جای گرفت، پایین تر از آن فجر ۶۷ امتیازی باقی ماند و در رده سوم قرار گرفت.

 

انتهای پیام/

نظر شما