شناسهٔ خبر: 67021083 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

شاهین بندرعامری - چادرملو اردکان

نبرد مرگ و زندگی؛ یزد به جغرافیای فوتبال ایران اضافه می‌شود؟

محمدمسعود زارع

یکی از حساس‌ترین بازی‌های سی‌ودومین هفته لیگ آزادگان بین دو تیم شاهین بندرعامری و چادرملو اردکان در بوشهر برگزار خواهد شد.

صاحب‌خبر -

رقابت‌های هفته سی و سوم و ماقبل پایانی لیگ دسته اول فوتبال ایران امروز (چهارشنبه ۱۶ خرداد)  به طور همزمان پیگیری می‌شود؛ که بدون شک یکی از مهمترین دیدارهای این هفته در ورزشگاه شهید مهدوی شهر بوشهر برگزار خواهد شد؛ جایی که چادرملو رده دومی برای اینکه یک گام دیگر به لیگ برتر نزدیک شود به مصاف شاهین این شهر می‌رود؛ تیمی که برای بقا در لیگ مبارزه می‌کند.

این بازی تاثیر زیادی در انتخاب تیم صعود کننده به لیگ برتر و سقوط کننده به دسته دوم خواهد داشت؛ چرا که در صورت پیروزی شاهین بندر عامری امیدهای این تیم برای بقا همچنان زنده خواهد ماند؛ و در طرف مقابل چادرملو با پیروزی در این دیدار خود را در یک قدمی لیگ برتر خواهد دید.

شاهین بندرعامری نیز که آخرین امیدهای خود برای بقا را دنبال می‌کند؛ هم اکنون با ۲۶ امتیاز و قرار گیری در رده ۱۷ جدول در منطقه سقوط قرار دارد، و «مهدی پاشازاده» مدافع اسبق تیم ملی و استقلال چشم به امتیاز این بازی دوخته تا خود را از منطقه سقوط نجات دهد.   

اما از سوی دیگر شاگردان «سعید اخباری» که در حال حاضر با ۶۹ امتیاز در رده دوم جدول قرار دارند، پس از برد قاطعانه مقابل دیگر رقیب خود یعنی فجر شهید سپاسی شیراز برای پایان دادن به ماجرای جویی صعود، امیدوار به پیروزی در این دیدار راهی بوشهر شده‌اند تا شرایط را برای تاریخ سازی خود به سرانجام برسانند.

چادرملو در صورت پیروزی در این بازی و باخت فجر سپاسی مقابل مس سونگون در ورزشگاه حافظیه شیراز، می‌تواند جشن صعود خود به لیگ برتر را برپا کند، چرا که اختلاف امتیاز دو تیم چادرملو و فجر در یک هفته پایانی با توجه به این نوع پیش بینی به پنج امتیاز خواهد رسید؛ و تکلیف دو تیم صعود کننده به لیگ برتر در همین هفته مشخص خواهد شد و در غیر این صورت همه چیز به هفته پایانی لیگ موکول می‌شود.     

این دیدار از ساعت ۱۹:۴۵ شامگاه امروز با سوت «علی صفایی» آغاز و «علیرضا ایلدروم، علیرضا مرادی و محمدعلی صلاحی» تحت نظارت «حیدر شکور» قضاوت این دیدار را بر عهده دارند.  

انتهای پیام 

نظر شما