شناسهٔ خبر: 67032974 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

پیشکسوت فوتبال فارس:

فجر تا آخرین لحظه برای صعود به لیگ برتر بجنگد/ امیدواری به صعود

شیراز - پیشکسوت نام آشنای فوتبال فارس گفت: فجر با برد در بازی امشب و هفته آخر می‌تواند امیدوار به لغزش رقیب خود چادرملو باشد و بنابراین باید تا آخرین لحظه برای صعود به لیگ برتر بجنگد.

صاحب‌خبر -

جمشید غدیری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به نتایج اخیر تیم فجر شهید سپاسی شیراز به خصوص باخت هفته قبل در مقابل رقیب مستقیم خود چادرملو در لیگ یک فوتبال گفت: تیمی که می‌خواهد به لیگ برتر صعود کند و پتانسیل و شخصیت صعود به لیگ برتر را دارد، نباید به تیم‌های اول تا پنجم جدول ببازد چون تیم‌های بالای جدول به طور معمول تیم‌های پایین جدول را برده و امتیاز از دست نمی‌دهند.

این مربی نام آشنا و پیشکسوت فوتبال اهل استان فارس با بیان اینکه تا قبل از مسابقه با تیم چادرملو همه چیز در دستان خود فجری‌ها بود، تصریح کرد: وقتی شما به رقیب اصلی و مستقیم خود می‌بازید، کار بسیار دشوار شده و حتی به اما و اگر می‌کشد.

سرمربی اسبق تیم شهرداری یاسوج ادامه داد: فجر باید در بازی امشب و بازی هفته آخر با قدرت ظاهر شده و شش امتیاز ممکن را کسب کند و در ادامه منتظر نتایج تیم چادرملو باشد.

وی با ذکر اینکه دو دیدار فجر تا انتهای فصل ساده نخواهد بود، بیان کرد: دو مسابقه باقیمانده برای فجر سپاسی مقابل مس سونگون با سرمربیگری علی اصغر کلانتری و پارس جنوبی جم امید روانخواه خواهد بود که هردو با تیم فجر تا حدود زیادی آشنایی دارند و کار زردپوشان شیرازی ساده نخواهد بود.

فجر تا آخرین لحظه برای صعود به لیگ برتر بجنگد/ امیدواری به صعود

پیشکسوت فوتبال فارس با بیان اینکه چادرملو نیز در دیداری دشوار باید به مصاف تیم شاهین بندر عامری می‌عنوان کرد: با توجه به اینکه تیم شاهین بندر عامری برای بقا در لیگ یک می‌جنگد و مسابقه این تیم برابر چادرملو در هوای شرجی و گرم بوشهر برگزار می‌شود، می‌تواند شرایط برای چادرملو دشوار شده و امتیاز از دست بدهد.

وی اشاره‌ای به فاصله کم امتیازی در جدول لیگ یک کرد و گفت: نباید به جدول اینگونه نگاه کرد که چادرملو بالای جدول است و شاهین عامری پایین جدول، چون اختلاف آنچنان زیادی میان تیم‌ها وجود ندارد، به ویژه در این مقطع از فصل و همانند بازی پرسپولیس و مس رفسنجان که تیم مس می‌توانست حتی برنده بازی باشد.

امید فجر به شکست خوردن چادرملو در هوای شرجی امشب بوشهر است

غدیری با ذکر اینکه چادرملو از لحاظ روانی در مقابل تیم شاهین عامری زیر فشار است، اذعان داشت: شاهین بندر عامری با استخدام مربی جدید می‌تواند به تیم خود شوک وارد کرده و در زمین خود یقه چادرملو را بگیرد.

وی با بیان اینکه در مجموع به اتفاقات پیش‌رو خوش‌بین است، تصریح کرد: البته این خوش‌بینی شاید نشأت گرفته از تعصبات و احساسات من باشد اما از لحاظ منطقی شرایط برای فجر بسیار سخت و دشوار است.

این مربی نام آشنای فوتبال افزود: بنظرم تکلیف تیم‌های صعودکننده به لیگ برتر به هفته آخر نخواهد رسید و همین هفته و امشب مشخص خواهد شد و در صورت پیروزی چادرملو مقابل شاهین بندر عامری، بازی هفته آخر تشریفاتی خواهد بود و دیگر نمی‌توان امیدی برای صعود فجر متصور بود.

وی با اشاره به اینکه در هر صورت فوتبال است و برد و باخت دارد لذا اگر این فصل نشد، باید امیدوارانه برای فصل بعد تلاش کرد، متذکر شد: بازیکنان خوب، کادر فنی قوی، امکانات مطلوب و مدیر توانمند تیم فجر در صورت عدم صعود در این فصل، باید قوی‌تر برای فصل بعد برنامه‌ریزی نمایند اما با یک سری تفکرات جدیدتر و افراد قوی‌تر این مهم رقم خواهد خورد و شیراز نیز می‌تواند تیمی در لیگ برتر داشته باشد.

غدیری در انتها با بیان اینکه فوتبال است و اتفاقات عجیبی که بارها دیده‌ایم؛ عنوان کرد: پرسپولیس بازی سه بر صفر باخته را مقابل استقلال خوزستان با نتیجه چهار بر سه می‌برد یا آلمان هفت گل به برزیل مهد فوتبال می‌زند و اتفاقات بسیار دیگری که امیدواریم برای فجر نیز شاهد این اتفاقات خوب باشیم و تیم به لیگ برتر صعود کند.

نظر شما