شناسهٔ خبر: 67350871 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

در سه ماهه اول سال جاری انجام شد

فیلم| معابر شهر ری قبله تهران با توزیع ۳۶ هزار تن آسفالت روکش شد

شهرری - ایرنا - معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۲۰ گفت: ۱۰۲ معبر و محورهای پرتردد از معابر اصلی و فرعی قبله تهران با توزیع ۳۶ هزار تن آسفالت از ابتدای سال جاری تا پایان خرداد ماه روکش شد.

صاحب‌خبر -

محمود ترک روز دوشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اهمیت بهسازی معابر، تسهیل تردد و رسیدگی به مطالبات شهروندان اظهار داشت: با تلاش شبانه روزی حوزه فنی و عمرانی و ادارات عمران نواحی این منطقه، در راستای اجرای طرح نهضت آسفالت از ابتدای سال تا پایان خرداد ماه، عملیات آسفالت مکانیزه و روکش دستی با توزیع ۳۶هزار تن در ۱۰۲ معبر اصلی و فرعی با مساحتی بالغ بر ۱۷۵ هزار متر مربع اجرا شد.

ترک اظهار داشت: با توزیع ۳۶ هزار تن آسفالت در سه ماهه اول سال جاری و نسبت به سال گذشته در همین تاریخ (با توزیع ۴ هزار و ۶۴۰تن)، ۸ برابر افزایش داشته است.

معاون فنی و عمرانی منطقه با اشاره به اجرای عملیات نهضت بهسازی و روکش آسفالت در معابر نواحی هفتگانه افزود: عملیات بهسازی معابر با اجرای روکش اساسی آسفالت (تراش و روکش، مکانیزه)در ۲۷ معبر اصلی و بزرگراهی، ۴۹ معبر فرعی بصورت نیمه مکانیزه ودر۲۶ معبر فرعی به صورت لکه گیری (روکش دستی) با توجه به نوع فرسودگی معبر اجرا شد.

نظر شما