شناسهٔ خبر: 67288437 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

پلیس زن در ایران از ابتکارات قالیباف است

قزوین - ایرنا - رییس ستاد انتخابات محمدباقر قالیباف در قزوین گفت: بکارگیری زنان در نیروی پلیس و تاسیس مرکز ماموریت‌های ۱۱۰ از ابتکارات محمدباقر قالیباف در ایران است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام سید مرتضی حسینی روز پنجشنبه در ستاد مسوولان ستاد محمدباقر قالیباف، نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اظهارکرد: قالیباف در حوزه نظامی کارهای بسیار بزرگی انجام داده و سردار حاجی زاده آن را عامل اصلی تحول صنعت هوا و فضا می‌داند.

وی اضافه کرد: من امروز حجت شرعی دیدم که برای ادامه خدمات قالیباف در کشور و همچنین ارتقای نظام و انقلاب اسلامی از وی حمایت کنم.

حجت الاسلام حسینی تشریح کرد: من همواره در ادوار مجلس تلاش کردم تا حراست‌ها از تبعیت دولت خارج شوند که بتوانند به جای نظارت بر کارمندان بر کار روسای ادارات نظارت کنند که تحقق این امر فقط بر عهده قالیباف است.

وی بر تسلط قالیباف در حوزه برنامه هفتم توسعه تاکید کرد و گفت: چه کسی بهتر از قالیباف بر برنامه هفتم توسعه تسلط دارد؟ آن هم کسی که بند به بند برنامه هفتم را تصویب کرده و می‌تواند آن‌ها را به بهترین شکل ممکن اجرا کند.

حجت الاسلام حسینی خاطرنشان کرد: وضعیت اقتصادی مردم که خوب شود، بخش اعظم مشکلات جامعه حل خواهد شد که این مهم تنها به همت محمدباقر قالیباف امکان پذیر است.

نظر شما