شناسهٔ خبر: 66694028 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: ایپنا | لینک خبر

محمدجواد حسین‌نژاد، پدیده سپاهان و تیم ملی از ستاره سرخ بلگراد پیشنهاد رسمی دریافت کرده است.

پدیده سپاهان در رادار ستاره سرخ؛ حسین‌نژاد قرمز می‌پوشد؟

پدیده سپاهان در رادار ستاره سرخ؛ حسین‌نژاد قرمز می‌پوشد؟

صاحب‌خبر -

یه گزارش خبرگزاری ایپنا ؛ سپاهان در سالیان اخیر روی آکادمی خود فعالیت چشمگیری انجام داده و بازیکنان بسیاری نیز از رده‌های پایه راهی تیم اصلی شده‌اند. پیشتر محرم نویدکیا، احسان حاجی‌صفی، علی کریمی، مهدی شریفی و چندین ستاره دیگر در آکادمی سپاهان رشد کردند و به پیراهن تیم ملی نیز رسیدند.

به نقل از ایرنا در یکی دو فصل اخیر هم سپاهان از بازیکنان جوان بسیاری در ترکیب خود استفاده کرده. محمد قربانی که از نساجی راهی سپاهان شد، بعد از تنها یک فصل و نیم بازی در اصفهان به اورنبورگ در لیگ روسیه رفت و یک میلیون یورو نیز از این انتقال نصیب سپاهان شد.

حالا هم شنیده می‌شود محمدجواد حسین‌نژاد، دیگر جوان ملی‌پوش سپاهان مورد توجه چند باشگاه قطری مثل السد قرار گرفته اما قصد دارد به فوتبال اروپا برود و برای ستاره سرخ بلگراد بازی کند. ستاره سرخ قدیمی‌ترین و پرافتخارترین باشگاه صربستان است که این فصل هم عنوان قهرمانی را به دست آورد.

ستاره سرخ که پیراهن اصلی‌اش قرمز است، فصل بعد در پلی‌آف لیگ قهرمانان حضور خواهد داشت و همین مسأله یکی از دلایل انتقال احتمالی حسین‌نژاد به این تیم خواهد بود. البته اگر در گام آخر مشکلی بوجود نیاید و حسین‌نژاد هم مثل امین حزباوی راهی لیگ ستارگان قطر و باشگاه السد نشود.

۲۵۷ ۲۵۱

نظر شما