شناسهٔ خبر: 67279385 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مهر بررسی می‌کند؛

آخرین تحولات انتخاباتی در سمنان/ تبلیغات داغ‌تر شد

سمنان- تبلیغات نامزدهای انتخاباتی در سمنان به مرحله جدید وارد شده است،این روزها ستادهای انتخاباتی نامزدها هم در شهرهای استان کار خود را آغاز و شور انتخاباتی حالا در دیار قومس به اوج می رسد.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری مهر، گروه استان‌ها: استان سمنان در آستانه برگزاری یک رویداد مهم است. انتخابات زودهنگامی که البته مردم به واسطه شهادت شهید رئیسی راضی به برگزاری آن نبودند اما از سرنوشت هم گریزی نیست و در نهایت تیرماه ۱۴۰۳ آوردگاه انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری خواهد بود.

رصد فضای تبلیغات و انتخابات در استان سمنان نشان می‌دهد که بعد از یک دوره سکوت در فضای شهرها و تبلیغ در فضای مجازی حالا تبلیغات نامزدها به خیابان‌های شهرهای استان سمنان هم وارد شده و جلوه فیزیکی تری گرفته است.

ستادها راه اندازی می‌شود

ستادهای انتخاباتی نامزدها در استان سمنان راه اندازی می‌شوند و کم کم نامزدها و طرفداران شأن به دنبال یارکشی و جلب مشارکت‌های مردمی به نفع خودشان هستند موضوعی که البته قدری دیر انجام شده هر چند توانسته تنور انتخابات را قدری گرم‌تر کند.

ستاد جلیلی در شاهرود و سمنان و دامغان راه اندازی شد و فعالیت‌های قالیباف هم فعالیت سفت و سختی را به خصوص در مرکز استان سمنان صورت می‌دهد. در آخرین تحولات اما ستاد پزشکیان آذر منصوری رئیس جبهه اصلاحات را وارد گود کرد تا برای مردم استان سمنان صحبت کند.

آخرین تحولات انتخاباتی در سمنان/ تبلیغات داغ‌تر شد

سخنرانی‌ها شروع شد

در مقابل قالیباف هم ساکت ننشست و سیدمحمدرضا میر تاج الدینی را به سمنان آورد تا همزمان با آذر منصوری سخنرانی کند آن هم در مراسم افتتاح رسمی ستاد انتخاباتی قالیباف در سمنان؛ پر واضح است که نامزدهای دیگر هم دست به کار شده‌اند تا از این دو نفر عقب نمانند لذا امروز خبر رسیده که برنامه‌های سخنرانی در استان سمنان داغ‌تر هم می‌شود هرچند زمان و سخنرانان آن هنوز اعلام نشده است.

حجت الاسلام سیدمحمدرضا میر تاج الدینی در سخنرانی که در ستاد قالیباف انجام داد ضمن اشاره به اقدامات دولت سیزدهم و شهید آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی، گفت: این شهید بزرگوار در طول سه سال ریاست جمهوری اقدامات ارزنده‌ای را برای نظام اسلامی و کشورمان صورت داد که ستودنی است.

میر تاج الدینی با بیان اینکه برنامه‌محوری یکی از ویژگی‌های قالیباف است، ابراز کرد: تجربه سابقه اجرایی بسیار زیاد و مفید و همچنین آگاهی به مسائل مختلف کشورمان از قالیباف یک فرد لایق ساخته است.

وی با بیان اینکه قالیباف در هر منسبی بوده منشأ تحولات شده است که نمونه آن زیر و رو شدن ناجا در دوران او است، ابراز کرد: مردم کسی را انتخاب کنند که در مسیر شهید جمهور قدم برداشته است.

مشاور قالیباف همچنین بیان کرد: همسویی، همگرایی و همراهی در بین طرفداران نامزدهای انتخاباتی انقلابی مورد توجه باشد زیرا در برهه حساس کنونی بیش از هر زمانی همگرایی لازم است.

انتخابات نوید گشایش

رئیس جبهه اصلاحات کشورمان هم در سخنرانی برای افتتاح ستاد پزشکیان در سمنان ضمن بیان اینکه انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم یک نقطه عطف می‌تواند باشد، گفت: این انتخابات نوید گشایش افق نویی را در سیاست کشورمان می‌دهد.

آذر منصوری با بیان اینکه اصلاح‌طلبان بار دیگر به صحنه آمده‌اند، ابراز کرد: باید افراد خاموش یا قشر خاکستری را به رأی دادن تشویق و ترغیب کرد.

وی با بیان اینکه باید مردم خاموش را برای بازگشت به صندوق رأی دعوت کرد، گفت: حق مردم داشتن زندگی بدون تحقیرشدگی است و عقیده داریم که این امر از طریق صندوق رأی قابل احصا است.

یک نکته را باید گفت و آن هم اینکه اگر دو مورد از سخنرانی‌های منصوری و میرتاج الدینی پوشش داده شد به این دلیل است که در بین نامزدهای انتخاباتی فقط قالیباف و پزشکیان نسبت به دعوت سخنران و ایراد سخنرانی چهره‌های کشوری در مراسم افتتاح ستادهایشان مبادرت ورزیدند و خبرگزاری مهر در صورتی که چنین رویدادی در دیگر ستادهای انتخاباتی رخ دهد حتماً آنها را هم پوشش خواهد داد.

آخرین تحولات انتخاباتی در سمنان/ تبلیغات داغ‌تر شد

اعضای ستادها مشخص شد

از دیگر تحولات انتخاباتی استان سمنان می‌توان به مشخص شدن چهره هر شش نفر از مسئولان ستادهای انتخابات نامزدهای انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در استان سمنان اشاره کرد.

محسن افضلی به عنوان رئیس ستاد انتخابات سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی مشخص شده است. عباسعلی نجار به عنوان رئیس ستاد انتخابات مصطفی پورمحمدی انتخاب و رمضان حیدریان به عنوان رئیس ستاد انتخابات سعید جلیلی معرفی شده است.

اسماعیل طحان ناساری به عنوان رئیس ستاد انتخابات علیرضا زاکانی معرفی شد و احمد همتی به عنوان رئیس ستاد انتخابات مسعود پزشکیان کار خود را آغاز کرده است همچنین عباسعلی طالب‌بیدختی به عنوان رئیس ستاد انتخابات محمدباقر قالیباف در استان سمنان معرفی شد.

ستادهای انتخاباتی پزشکیان، قالیباف و زاکانی در شهر سمنان و ستاد پزشکیان و جلیلی در شاهرود نیز دفاتر مرکزی خود را افتتاح کرده‌اند. ستاد سعید جلیلی نیز روز گذشته چهارشنبه افتتاح شد.

استان سمنان آماده است

رئیس ستاد انتخابات استان سمنان اما در گفت وگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه شرایط برای برگزاری هر چه بهتر انتخابات در روز هشتم تیرماه آماده است، گفت: تمام شعب اخذ رأی همان‌هایی هستند که در انتخابات مجلس بودند و ما آنها را دوباره تجهیز کرده‌ایم.

فرج الله شوشتری با بیان اینکه ۶۹۵ شعبه اخذ رأی در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در استان سمنان وجود خواهد داشت، بیان کرد: این شعب از لحاظ زیرساخت‌های ارتباطی، انرژی، تسهیل در آمد و شد مردم و مسائل پشتیبانی و امنیتی مورد بازبینی و رصد کامل قرار گرفته است.

وی از آمادگی استان سمنان برای برگزاری رویداد مهم انتخابات در روز هشتم تیرماه خبر داد و گفت: جلسات ستاد انتخابات با حضور اعضای هیأت اجرایی و نظارت در هشت شهرستان استان سمنان به صورت منظم در حال برگزاری است.

این آخرین تحولات انتخاباتی در استان سمنان بود در آینده نیز تلاش می‌کنیم باز هم از این حاشیه نگاری‌ها و آخرین تحولات انتخاباتی در استان سمنان برای شما مطالبی را بیان کنیم.

نظر شما