شناسهٔ خبر: 67276883 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

شور و نشاط انتخاباتی در سراسر استان ایلام

با افتتاح ستادهای انتخاباتی نامزدهای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در استان ایلام و مشخص شدن رؤسای این ستادها، شور و نشاط انتخاباتی سراسر استان ایلام را فراگرفته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، با افتتاح ستادهای انتخاباتی نامزدهای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در استان ایلام و مشخص شدن رؤسای این ستادها، شور و نشاط انتخاباتی سراسر استان ایلام را فراگرفته است، به‌طور قطع تشکیل این ستادهای انتخاباتی در میزان مشارکت مردم مؤثر بوده و سبب شناخت بیشتر ایلامی‌ها از نامزدهای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری خواهد بود.

۳ ستاد انتخاباتی محمدباقر قالیباف در مرکز استان فعالیت دارد

مراسم آغاز به کار ستاد مرکزی قالیباف روز _سه‌شنبه بیست‌ونهم خرداد_ در چهارراه عبداللهی شهر ایلام با حضور مسئولان ستادهای شهرستانی و اعضای شورای مرکزی این ستاد برگزار شد. نصرت‌الله حیدری زرنه، رئیس ستاد مرکزی انتخاباتی محمدباقر قالیباف در این مراسم اظهار کرد: ۱۲ ستاد مردمی در سطح شهرستان‌های این استان هم‌زمان با آغاز به کار ستاد مرکزی، فعالیت خود را آغاز کرده‌اند.

وی افزود: سه ستاد انتخاباتی قالیباف در مرکز استان فعالیت دارد که شامل شورای راهبردی با حضور احزاب، نخبگان، رسانه و بانوان استان می‌شود و در ستاد مرکزی تشکیل شده است.

رئیس ستاد مرکزی انتخاباتی محمدباقر قالیباف تصریح کرد: پس از اعلام صلاحیت نامزدها، فعالیت ستاد انتخاباتی محمدباقر قالیباف در استان ایلام تشکیل و احکام شورای راهبردی این ستاد، همچنین رؤسای ستادهای دوازده‌گانه صادر شد.

حیدری زرنه ادامه داد: بیش از ۵۰ کمیته این ستاد در استان ایلام ساماندهی شده است و به‌مرور هر شب برنامه‌های تبیینی درباره مشارکت حداکثری در انتخابات و دیدگاه‌های محمدباقر قالیباف نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: دولت پیشرفت و خدمت عمل‌گرا و کارآمد خواهد بود، محور برنامه‌های محمدباقر قالیباف نیز ولایت‌مداری است و همه کارگزاران دولت خدمت و پیشرفت آن را به‌عنوان یک منشور دنبال خواهند کرد.

شور و نشاط انتخاباتی در سراسر استان ایلام

بیش از ۳۰ کمیته مختلف در ستاد مسعود پزشکیان تشکیل شده است

ستاد مرکزی انتخاباتی مسعود پزشکیان نامزد چهاردهمین دوره انتخاب ریاست‌جمهوری نیز شب گذشته چهارشنبه با حضور دبیر کل حزب مردم‌سالاری در ایلام آغاز به کار کرد؛ محمدرضا مروارید، رئیس ستاد مرکزی پزشکیان استان ایلام در این مراسم اظهار کرد: ستادهای انتخاباتی در سطح شهرستان‌های دوازده‌گانه این استان تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه کمیته‌های ستاد مرکزی انتخاباتی پزشکیان دربرگیرنده گروه‌های مختلف مردم است، افزود: بیش از ۳۰ کمیته در حوزه‌های مختلف از جمله بانوان، فرهنگیان و انرژی تشکیل شده است.

رئیس ستاد مرکزی پزشکیان استان ایلام تصریح کرد: با تأیید و حضور پزشکیان در عرصه انتخابات ریاست‌جمهوری، فرصت خوبی برای حضور مردم در انتخابات هشتم تیر به وجود آمده است.

مصطفی کواکبیان، دبیرکل حزب مردم‌سالاری نیز در این مراسم تاکید کرد: مسعود پزشکیان معتقد است در عرصه روابط بین‌الملل باید با همه دنیا به جز رژیم صهیونیستی ارتباط داشته باشیم و در راستای گشایش اقتصادی و تعامل با دنیا حرکت کنیم.

وی ادامه داد: پزشکیان بر ارتباط با همه دنیا از شرق تا غرب و از جنوب تا شمال تأکید دارد و معتقد است که این ارتباط و تعامل، معیشت مردم را بهبود می‌بخشد، وی دنبال مطالبات و خواسته‌های مردم است و از آن‌ها دست نمی‌کشد.

شور و نشاط انتخاباتی در سراسر استان ایلام

۴ ستاد مردمی همزمان با افتتاح ستاد مرکزی سعید جلیلی فعالیت خود را آغاز کرده‌اند

ستاد مرکزی انتخاباتی سعید جلیلی نامزد چهاردهمین دوره انتخاب ریاست‌جمهوری روز _سه‌شنبه بیست‌ونهم خرداد_ در ایلام آغاز به کار کرد.

حیدر علوی‌فیلی، رئیس ستاد مرکزی سعید جلیلی در استان ایلام در این مراسم اظهار کرد: چهار ستاد مردمی هم‌زمان با افتتاح ستاد مرکزی کار خود را آغاز کرده‌اند.

وی اضافه کرد: ستادهای انتخاباتی در سطح شهرستان‌های دوازده‌گانه استان ایلام تشکیل و بیش از ۳۰ کمیته در حوزه‌های مختلف از جمله بانوان، فرهنگیان و انرژی تشکیل شده است.

رئیس ستاد مرکزی سعید جلیلی از اقشار مختلف برای شرکت حداکثری در انتخابات هشتم تیر دعوت کرد و ادامه داد: حضور گسترده در پای صندوق‌های رأی خنثی‌کننده توطئه‌های دشمنان است.

علوی‌فیلی اظهار کرد: کمیته‌های ستاد مرکزی انتخاباتی جلیلی در برگیرنده اقشار مختلف مردم است.

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در سطح ۶۳۳ شعبه اخذ رأی هشتم تیر در استان ایلام برگزار می‌شود.

نظر شما