شناسهٔ خبر: 67263771 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

۹ روز تا انتخابات

چه خبر از ستادهای انتخاباتی کهگیلویه و بویراحمد؟

یاسوج- ایرنا - تب انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم با اعلام و معرفی نامزدها و تبلیغات انتخاباتی و البته فعالیت ستادها و سخنرانی ها و برگزاری میزگردها داغ تر شده و تا رسیدن به هشتم تیر به اوج می‌رسد؛ اما پیش‌بینی می‌شود که این فضا و شور انتخاباتی در استان کهگیلویه وبویراحمد که همواره بالاترین میزان مشارکت درعرصه انتخابات را داشته است، رونق بیشتری به خود گرفته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، تاکنون ستادهای انتخاباتی چهار نامزد ریاست جمهوری چهاردهم در کهگیلویه و بویراحمد مشخص شده است و همچنین کمیته ها و روسای شهرستانی تعیین شده اند.

البته رونق جلسات مسعود پزشکیان، محمد باقر قالیباف و سعید جلیلی در استان پررنگ تر و محسوس تر به نظر می رسد. همایش ها و گردهمایی ها با حضور طیف های مختلف در روستاها، مساجد، دانشگاه ها، بازار در حال برگزاری است.

رونق فضای انتخاباتی در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی فراتر و پررنگ تر از فضای حقیقی است.

۹ روز تا انتخابات؛ چه خبر از ستادهای انتخاباتی کهگیلویه و بویراحمد؟

حال و هوای ستاد قالیباف در کهگیلویه و بویراحمد

رئیس ستاد قالباف در کهگیلویه و بویراحمد تعیین شده است، حبیب‌الله پیشوا از فعالان سیاسی و اصولگرا با حکم علی نیک‌زاد رئیس ستاد انتخاباتی محمدباقر قالیباف، به‌عنوان رئیس ستاد انتخاباتی این نامزد انتخاباتی ریاست جمهوری چهاردهم در کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد.

ستاد مرکزی محمدباقر قالیباف نامزد چهاردهین دوره انتخابات ریاست جمهوری روز یکشنبه بیست و هفتم خرداد ماه در یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور جمعی از طرفدرانش آغاز بکار کرد.

رئیس ستاد مرکزی محمدباقر قالیباف در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: اعضای شورای راهبردی ستاد مرکزی تشکیل و روسای شهرستانی مشخص شده‌اند.

همچنین شب گذشته، همایش چند هزار نفری محمد حامیان قالیباف در شهر دهدشت برگزار خواهد شد.

۹ روز تا انتخابات؛ چه خبر از ستادهای انتخاباتی کهگیلویه و بویراحمد؟

حبیب الله پیشوا افزود: این همایش با سخنرانی عدل هاشمی‌پور نماینده اسبق کهگیلویه در مجلس برگزار شد.

همایش حامیان قالیباف در شهر لیکک، همچنین با سخنرانی آقای موسوی‌بدری سخنگوی ستاد مرکزی قالیباف برگزار شده است.

با اینکه مهدی روشنفکر نماینده سابق شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون نسبت به محمد باقر قالیباف اعلام حمایت کرده است، بعضی از جوانان رسانه‌ای و حامی مهدی روشنفکر طی جلسه با رئیس ستاد پزشکیان در استان کهگیلویه و بویراحمد دیدار و از مسعود پزشکیان نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری حمایت کردند.

مهدی روشنفکر نماینده سابق مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون و قائم مقام یکی از ستادهای محمد باقر قالیباف در کشور در پیامی نوشته است که بررسی افق نگاه و دیدگاه‌های محمدباقر قالیباف در مدیریت نشان می‌دهد وی معتقد به حکمرانی مبتنی بر عقلانیت و اعتدال است و از بازی و هیاهوهای سیاسی گریزان است و می‌تواند افراد شایسته، مدیر و مدبر ایران اسلامی با سلایق و گرایش‌های مختلف معتقد به پیشرفت و خدمت مدنظر نظام ولایی را باهدف ساختن ایران عزیز دور هم جمع کند.

۹ روز تا انتخابات؛ چه خبر از ستادهای انتخاباتی کهگیلویه و بویراحمد؟

حال و هوای ستاد پزشکیان در کهگیلویه و بویراحمد

علیرضا کفایی با نظر اکثریت اعضای جبهه اصلاحات استان کهگیلویه و بویراحمد به عنوان رئیس ستاد انتخاباتی مسعود پزشکیان انتخاب شد.

علیرضا کفایی از فرهنگیان بازنشسته و همچنین رییس جبهه اصلاحات استان کهگیلویه و بویراحمد را برعهده دارد.

سید رضا عسکری، محمد کاظم نظری، نماینده فرزانه آرامش، علی کامرانی، حمزه بنام، غلام‌حسین هادیانی‌نژاد و جمع دیگری از چهره‌های اصلاح‌طلب از یاران نزدیک او هستند.

محمدکاظم نظری به عنوان رئیس شورای سیاستگذاری ستاد انتخاباتی پزشکیان در استان انتخاب شده است.

نظری پیش از این در خصوص ترکیب ناعادلانه هیئت اجرایی گفت و اشاره کرد، امیدواریم دوستان تعامل کنند و ترکیب صندوق‌های رأی را تغییر دهند و برای اعتمادسازی نیاز است که ترکیب صندوق‌های رأی متعادل شود.

۹ روز تا انتخابات؛ چه خبر از ستادهای انتخاباتی کهگیلویه و بویراحمد؟

همچنین شامگاه دوشنبه (۲۸ خردادماه ۱۴۰۳) با حضور محمد کاظم نظری معاون اسبق سیاسی و امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد و رئیس شورای سیاستگذاری ستاد انتخاباتی مسعود پزشکیان در استان کهگیلویه و بویراحمد، ستاد سلامت دکتر پزشکیان در یاسوج افتتاح شد.

«علیرضا کفایی» رئیس ستاد پزشکیان در حکمی، «کوروش عزیزی» را به عنوان رئیس ستاد جوانان و دانشجویان دکتر پزشکیان در کهگیلویه و بویراحمد منصوب کرد. عزیزی از فعالان سیاسی اصلاح‌طلب است که سابقه فعالیت در ستاد روحانی و کاندیداهای مورد حمایت این جریان سیاسی را دارد.

جمعی از فرمانداران، معاونین و مدیران کل ستادی اسبق استانداری کهگیلویه و بویراحمد در دولت حسن روحانی حمایت خود را از مسعود پزشکیان اعلام کردند. در این جلسه چهره های مانند فتاح محمدی، محمد کاظم نظری، حجت الاسلام سید علی فتح میرمحمدی، سید محمد تقوی، شاهرخ کناری، نادیا صداقت، علیرضا اتابک، ابراهیم فتاح پور، عبدالحمید پناهی، مسعود حسینی و جمعی دیگر حضور داشتند.

همچنین عصر امروز ستاد رسمی پزشکیان با حضور دوستی استاندار اسبق کهگیلویه و بویراحمد افتتاح خواهد شد.

۹ روز تا انتخابات؛ چه خبر از ستادهای انتخاباتی کهگیلویه و بویراحمد؟

از ستادهای دیگر چه خبر؟

محسن منصوری رئیس ستاد انتخاباتی سعید جلیلی طی حکمی سید ابراهیم افتخاری را به عنوان رئیس ستاد انتخاباتی این نامزد انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم در استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب کرد. افتخاری هم‌اکنون رئیس حوزه علمیه خواهران در استان فارس است.

سید ابراهیم افتخاری معتقد است که باید نگاه اخلاقی به انتخابات وجود داشته باشد و طرفداران نامزدهای مختلف از تشویش اذهان عمومی بپرهیزند و از تخریب و پخش شایعه و اخبار بدون منبع پرهیز کنند زیرا رای مردم حق الناس است.

همچنین با صدور حکمی، رئیس ستاد انتخاباتی امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی در کهگیلویه و بویراحمد منصوب شده است.

۹ روز تا انتخابات؛ چه خبر از ستادهای انتخاباتی کهگیلویه و بویراحمد؟

انتصاب اعضای ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد در چهاردهمین دوره ریاست جمهوری

با صدور احکام جداگانه‌ای رییس و اعضای ستاد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب شدند.

با حکم سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد سید جواد هاشمی‌مهر به عنوان رئیس ستاد انتخابات استان منصوب شد.

همچنین زینب خواجه زاده به عنوان رئیس کمیته پشتیبانی، روح الله شاهینی به عنوان رئیس کمیته امنیتی، آرش ملک زاده به عنوان رئیس کمیته فناوری، صادق فخر احمد به عنوان رئیس حراست و استعلامات، صادق درفشی به عنوان رییس کمیته اطلاع رسانی، قلی پور به عنوان رئیس کمیته حقوقی منصوب شدند.

به گزارش ایرنا، «سعید جلیلی»، «سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی»، «محمد باقر قالیباف»، «علیرضا زاکانی»، «مصطفی پورمحمدی» و «مسعود پزشکیان» داوطلبان تایید صلاحیت شده چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هستند.

چهاردهمین انتخابات ریاست‌جمهوری ایران برای انتخاب نهمین رئیس‌جمهور جمعه هشتم تیر ۱۴۰۳ در سراسر کشور و سفارتخانه‌ها و نمایندگی‌های جمهوری اسلامی ایران در سایر کشورها برگزار می‌شود.

نظر شما