شناسهٔ خبر: 67259242 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مهر گزارش می‌دهد؛

بازار داغ انتصابات ستاد نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری در هرمزگان

بندرعباس- این روزها بازار حکم گرفتن از اعضای ستادهای نامزدهای انتخاباتی در استان هرمزگان داغ و ستادهای زیادی برای کاندیداها ایجاد شده است.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری مهر، گروه استان‌ها: چهاردهمین دوره از انتخابات ریاست جمهوری با احراز صلاحیت از ۶ نامزد توسط شورای نگهبان در تاریخ ۸ تیر ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد و بر همین اساس نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری و رؤسای ستادهایشان در استان هرمزگان افرادی را به عنوان مسئولان استانی ستادهایشان منصوب کرده‌اند.

در استان هرمزگان و شهر بندرعباس بیشترین ستادها حول محور محمد باقر قالیباف و سعید جلیلی شکل گرفته است و بازار صدور احکام در این دو ستاد داغ‌تر از بقیه ستادها است.

در بحث تبلیغات محیطی نیز ستادهای این دو نامزد کار را زودتر از بقیه نامزدها آغاز کرده‌اند اما هنوز تکاپوی انتخابات ریاست جمهوری در شهر بندرعباس خیلی مشهود نشده است و ممکن است یکی از علل این وضعیت در بندرعباس گرمای حاکم در شهر بندرعباس است.

رفته رفته ستادهای مرکزی کاندیداهای انتخابات نیز در حال افتتاح شدن است.

در ادامه با بخشی از احکام صادره توسط اعضای ستاد نامزدها و انتصابات در استان هرمزگان آشنا می‌شویم.

رحیم نوعی اقدم مسئول ستاد مردمی میثاق با ابراهیم سعید جلیلی در حکمی مجتبی رازمند را به عنوان مسئول ستاد میثاق با ابراهیم در هرمزگان ستاد سعید جلیلی منصوب کرد.

همچنین مسلم مالکی شهرکی رئیس ستاد مردمی ایران قوی محمد باقر قالیباف محسن زرهی زاده را به عنوان رئیس ستاد مردمی ایران قوی قالیباف در هرمزگان منصوب کرد.

در ادامه طی احکام جداگانه‌ای، حجت‌الاسلام والمسلمین علی اکبر میرزایی به عنوان قائم مقام ستاد مرکزی محمد باقر قالیباف در هرمزگان، حمیدرضا عامری سیاهویی به عنوان رئیس کمیته حقوقدانان ستاد مردمی انتخاباتی قالیباف در هرمزگان و عبدالله ملک‌پور به عنوان رئیس ستاد اقشار، ایثارگران، جانبازان، صنعت‌گران، کارگران و ورزشکاران قالیباف در هرمزگان منصوب شدند.

همچنین طی حکمی از سوی هادی ثروتی رئیس ستاد مردمی جبهه انقلاب، یاران سعید جلیلی؛ نادر سعیدی به عنوان مسئول این ستاد در هرمزگان منصوب شد.

از ستاد حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی پور محمدی نیز خبر می‌رسد با کناره‌گیری حسن مریدی زاده از مدیریت ستاد این نامزد انتخاباتی حجت‌الاسلام والمسلمین حر گلزاری از جوانان عضو در شورای اسلامی جزیره هرمز به عنوان مسئول ستاد منصوب شده است.

در شهرستان قشم نیز میر علی سلامی سوزایی به عنوان مسئول ستاد انتخاباتی مسعود پزشکیان در این شهرستان منصوب شده است.

نظر شما