شناسهٔ خبر: 67277363 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

ستاد انتخاباتی علیرضا زاکانی در چهارمحال و بختیاری آغاز به کار کرد

شهرکرد -ایرنا- ستاد انتخاباتی علیرضا زاکانی نامزد چهاردهمین دوره انتخابات رییس جمهوری در شهرکرد مرکز چهارمحال و بختیاری آغاز به کار کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا، رییس ستاد انتخابات علیرضا زاکانی در چهارمحال و بختیاری با اشاره به آغاز فعالیت رسمی ستاد زاکانی در استان گفت: فعال شدن ستادهای انتخاباتی در راستای معرفی نامزدهای انتخاباتی است تا مردم با حضور در ستادهای مختلف با نامزدها آشنا شوند.

ابوالقاسم علی‌یاری افزود: مشارکت پرشور مردم در پای صندوق‌های رای به عنوان آبروی نظام است و تلاش می‌شود مشارکت افزایش داده شود.

وی اظهار داشت: ستادهای انتخاباتی مامنی برای حضور همه اقشار است تا بتوانند با آشنا شدن با نامزدهای انتخاباتی، انتخابی آگاهانه داشته باشند.

به گفته وی، حضور آگاهانه و پرشور مردم در پای صندوق رای سیلی محکمی بر دشمنان است و نشان می‌دهد که مردم در اداره مملکت سهیم باشند.

علی‌یاری افزود: انتخابات این دوره رییس‌جمهوری به گونه‌ای است که همه ما باید تلاش جهادی داشته باشیم تا مشارکت پرشور فراهم شود اجازه ندهیم قطار انقلاب اسلامی از ریل خود خارج شود.

به گزارش ایرنا، شورای نگهبان اسامی ۶ نامزد انتخابات ریاست جمهوری را اعلام کرد که براساس حروف الفبا مسعود پزشکیان، مصطفی پورمحمدی، سعید جلیلی، علیرضا زاکانی، سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی و محمدباقر قالیباف با یکدیگر رقابت می‌کنند.

چهاردهمین دوره انتخابات رییس‌جمهوری هشتم تیر ماه سال جاری در سراسر کشور برگزار می‌شود

نظر شما