شناسهٔ خبر: 67320496 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

قائم مقام ستاد مرکزی سعید جلیلی:

خود را مدیون شهدا می‌دانیم

عیسی فتحی

قائم مقام ستاد مرکزی سعید جلیلی گفت: در ادبیات ما شهدا مسیر و راه ما، آرمان و باورهای ما هستند، ما خود را مدیون شهدا می‌دانیم.

صاحب‌خبر -

سردار رحیم نوعی اقدام در مراسم افتتاح ستاد مرکزی سعید جلیلی در شهر یاسوج، مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: این تجمع با عظمت را گرامی می‌دارم، خاطرات بسیار زیبایی از شما مردم این استان دارم، ادب، اخلاق، صمیمیت، صداقت، سربازی ولایت و وطن دوستی را از شما یاد گرفتم.

وی اظهارکرد:  خدا را گواه می‌گیرم هر از چند گاه دوستانی از استان کهگیلویه و بویراحمد را در تهران می‌بینم، می‌گویم سلام من را به وجب وجب این استان برسانید.  

قائم مقام ستاد مرکزی سعید جلیلی خاطرنشان کرد: برادر دو شهید و جانباز ۷۰ درصد، شاگرد شهید باکری و خاک پای شهید سلیمانی و خاک پای شما مردم شریف هستم، ما گفتمان و روش‌های خاصی داریم، در ادبیات ما که ادبیات انقلاب و امام است خود را خدمت‌گزار انقلاب می‌دانیم، نگاه ما همیشه از پایین به بالاست و خود را خدمت‌گزار می‌دانیم.

نوعی اقدم تصریح کرد: برای اینکه غبار غم بر کودک کودکستانی ایرانی ننشیند، جانمان را فدا می‌کنیم، افتخار ما اینست که اگر سعادتی باشد، در هر لباسی خدمت‌گزار ملت هستیم، ملت ارباب و معیار است، مقبولیت ملت برای ما ملاک است.

وی ادامه داد:  در ادبیات ما شهدا مسیر و راه ما، آرمان و باورهای ما هستند، ما خود را مدیون شهدا می‌دانیم، شهدای این استان در رکاب امام خود جان دادند اما یک وجب خاک ندادند.

وی گفت: نگاه‌مان به داخل ایران است، خدا را ارباب می‌دانیم، رب ما ارباب است، از دشمن کدخدا نمی‌گیریم، توجه ما به اهل بیت(ع) و راه معنویت، و اخلاقیات است.  

نوعی اقدم تصریح کرد: حادثه سقوط بالگرد اتفاق افتاد، هنوز غروب نشده بود، متوجه شدیم رئیس جمهور و یارانش به شهادت رسیده است، از همان لحظه که بر ما مسلم شد، بنده به فکر افتادم که چه کسی رئیس جمهور شود. من به آقای جلیلی رسیدم، و از آقای جلیلی خواستیم که در صحنه حضور پیدا کنند.

به گزارش ایسنا، وی بیان کرد: دشمن در کمین است، مگر می‌شود منتظر ایستاد، ما باید همراه با آقای جلیلی ادامه دهنده راه شهید رئیسی باشیم.

انتهای پیام

نظر شما