شناسهٔ خبر: 67401456 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

معاون دادگستری استان یزد:

حفظ آرامش، نظم و انضباط نخستین وظیفه عوامل دخیل در برگزاری انتخابات است

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان یزد گفت: مهمترین وظیفه همه عوامل حاضر در برگزاری انتخابات حفظ آرامش، نظم و انضباط در شعب جهت مشارکت حداکثری مردم است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد و به نقل از روابط عمومی دادگستری استان یزد، محمدحسین رحیمی زاده در نشست با نمایندگان نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری در شعب اخذ رأی بر لزوم مطالعه قانون انتخابات توسط نمایندگان نامزدها تاکید کرد و گفت: قطعاً در ستادها جلسات توجیهی برای نمایندگان برگزار و موارد لازم شرح داده شده است.

وی افزود: نمایندگان نامزدها در شعب اخذ رأی نباید در فرایند برگزاری انتخابات مداخله‌ای داشته باشند و تنها رسالت آنها حضور در فرآیند رأی گیری و در صورت مشاهده تخلف ارائه گزارش به عوامل ناظر در شعبه می‌باشد.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان یزد تصریح کرد: نمایندگان نامزدها در صورتی اقدام به ارسال گزارش به ستادهای خود نمایند که گزارش آنها مستند و مستدل باشد.

وی اظهار کرد: براساس قانون و تأکیدات مقام معظم رهبری نظام خود را ملزم به صیانت از آرا مردم می‌داند و در این مسیر تمهیدات لازم اندیشیده شده است.

رحیمی زاده با بیان اینکه فرایند برگزاری انتخابات در کشور فرایندی کاملاً مردمی است افزود: هیئت‌های اجرایی، هیئت‌های ناظر، نمایندگان نامزدها و … همه از اقشار مختلف مردم هستند که در برگزاری انتخابات مشارکت دارند.

نظر شما