شناسهٔ خبر: 67277079 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

افتتاح ستاد دو نامزد انتخابات در گنبدکاووس

مریم شریفی

دو نامزد از شش نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به طور رسمی با افتتاح دفتر ستاد انتخاباتی، فعالیت خود را آغاز کردند.

صاحب‌خبر -

بررسی‌ها نشان می‌دهد که هر دو جریان اصولگرا و اصلاح طلب در شهرستان گنبدکاووس وارد کارزار رقابت‌های انتخاباتی در این استان شده‌اند و برای جلب آرای مردم به سمت نامزد مورد نظر خود در تلاش و تکاپو هستند.

شور انتخاباتی در فضای مجازی ایجاد شده و شبکه‌های اجتماعی در رویدادی قابل پیش‌بینی به کانون گرم تبلیغات انتخاباتی نامزدها و حامیان آنان به ویژه بازنشر سخنان و مواضع نامزدهای ریاست جمهوری تبدیل شده است.

دفتر ارتباط مردمی «سعید جلیلی» نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شب گذشته با حضور جمعی از اقشار مختلف مردم، طرفداران و فعالان سیاسی اصولگرا در گنبدکاووس دومین شهر بزرگ استان گلستان آغاز بکار کرد.

 در آیین افتتاح نخستین دفتر ارتباط مردمی سعید جلیلی که چهارشنبه شب برگزار شد، مسوول ستاد مردمی این نامزد انتخابات ریاست جمهوری در استان گلستان به اهمیت مشارکت حداکثری در انتخابات پیش رو اشاره کرد و گفت: جلیلی از روزهای اول در کنار دولت سیزدهم ایستاد و با مشارکت حداکثری در انتخابات راه شهید جمهور ادامه پیدا خواهد کرد.

محمد اسدالله پور افزود: جلیلی نقش ویژه‌ای در استفاده از ظرفیت‌های دیپلماسی داشته است و برای استمرار این راه باید انتخاب درست انجام داد.

 ستاد انتخاباتی «مسعود پزشکیان» نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری نیز عصر سه شنبه ۲۹ خرداد با حضور جمعی از اقشار مختلف مردم در شهرستان گنبدکاووس راه‌اندازی شد.

افتتاح اولین ستاد انتخاباتی مسعود پزشکیان از نامزدهای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در شرق استان گلستان با حضور جمعی از مردم و فعالان سیاسی اصلاح‌طلب انجام شد.

محمدرضا رضا شاطری، رییس ستاد مرکزی انتخابات مسعود پزشکیان در شهرستان گنبدکاووس در آیین آغاز به کار این ستاد به اهمیت مشارکت حداکثری در انتخابات اشاره کرد و گفت: آرای خاکستری که رای آنها از قبل مشخص نیست، نقش مهمی در نتیجه انتخابات دارند.

وی با بیان اینکه حرکت شورآفرینی در سطح جامعه بوجود آمده افزود: جوانان امید به باز شدن روزنه و پنجره دارند که این انتخابات نقش ویژه‌ای در این خصوص ایفا می‌کند.

۶ نامزد انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری مسعود پزشکیان، مصطفی پورمحمدی، سعید جلیلی، علیرضا زاکانی، سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی و محمدباقر قالیباف هستند که از بیستم خرداد تا ۲۴ ساعت پیش از آغاز فرآیند رای گیری انتخابات فرصت تبلیغات دارند.

انتهای پیام

نظر شما