شناسهٔ خبر: 67318750 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

آسفالت ۶۶ هزار مترمربع از معابر در کرمان

معاون حمل‌ونقل و امور زیربنایی شهر کرمان، از آسفالت ۶۶ هزار مترمربع از معابر، در هفتمین هفته از طرح «جهاد آسفالت» معابر، خبر داد.

صاحب‌خبر -

محمدرضا یحیی‌زاده، با اشاره به هفتمین هفته از «جهاد آسفالت» معابر شهر کرمان، از ۲۶ خردادماه تا یکم تیرماه گفت: در این هفته، خیابان «کوی دادگستری»، به مساحت ۱۵ هزار مترمربع، کوچه «شماره ۱۳»، خیابان «آیت‌الله صالحی» به مساحت ۵۰۰۰ مترمربع و حدفاصل ابتدای کوچه «شماره ۲۸»، خیابان «شهید مطهری» تا ابتدای کوچه «شهید محمود انجم‌شعاع»، به مساحت ۷ هزار مترمربع توسط پیمانکار فاز اول، آسفالت شد.

وی افزود: در این هفته، بلوار «شهید سیدحمیدرضا هاشمی»، حدفاصل سه‌راه «ادیب»، تا چهارراه «مسجدقائم (عج)» به مساحت ۱۶ هزار مترمربع و بخشی از خیابان «منجی»، به مساحت چهار هزار و ۵۰۰ مترمربع نیز، از سوی پیمانکار فاز دوم، آسفالت شد و زیرسازی و آسفالت کوچه‌های «۱/۲»، «۲/۲»، «لاله شمالی»، کوچه‌های «شماره ۱۵، ۳۱ و ۳۷» خیابان «بقیه‌الله (عج)»، به مساحت ۱۸ هزار و ۵۰۰ مترمربع، با تلاش سازمان عمران و بازآفرینی فضا‌های شهری، اجرا شد.

معاون حمل‌ونقل و امور زیربنایی شهر کرمان، تصریح کرد: خدمت‌رسانی در زمینه آسفالت معابر اصلی و پرتردد با سرعت و کیفیت مناسب طی امسال ادامه دارد.

نظر شما