شناسهٔ خبر: 67268306 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

فرمانده سپاه کردستان:

مردم رئیس‌جمهوری معتقد به مبانی انقلاب و ارزش‌های اسلامی انتخاب کنند

سنندج- ایرنا- فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: شرکت در انتخابات بر همه آحاد مردم واجب است و مکلفیم کسی را انتخاب کنیم که خادم ملت، معتقد به مبانی انقلاب و ارزش‌های اسلامی و انقلابی باشد و پس از ۴۵ سال این مسیر را با سربلندی طی کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، سردار امان‌الله گشتاسبی روز چهارشنبه در مراسم گرامیداشت روز ملی بسیج اساتید در دانشگاه کردستان اظهار کرد: رئیس جمهور شهید، بهترین الگو برای جوانان امروز است و وی نمونه اخلاق و کار انقلابی بود.

وی افزود: با نگاهی به تاریخ متوجه خواهیم شد که انقلابها بعد از یک یا دو دهه از مسیر خود خارج شده و با شکست مواجه شده‌اند اما انقلاب اسلامی ایران پس از چهار دهه همچنان پیشتاز و در همه حوزه‌ها در حال پیشرفت است.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان ادامه داد: دفاع مقدس یکی از ابعاد انقلاب اسلامی ایران است که در آن مردم از همه اقشار شرافتمندانه و غیرتمندانه از میهن خود دفاع کردند و با توجه به حضور همه اقشار و تاثیر آنها در پیروزی انقلاب، هیچکس حق ندارد آن را به نام خود مصادره کند.

سردار گشتاسبی تاکید کرد: اگر می‌خواهیم الگویی برای ثبات و پیشرفت انقلاب اسلامی ترسیم کنیم، دفاع مقدس الگویی است که می‌توان از آن بهره‌برداری کرد.

اساتید دانشگاه مردم را به شرکت در انتخابات تشویق کنند

مردم رئیس‌جمهوری معتقد به مبانی انقلاب و ارزش‌های اسلامی انتخاب کنند

رئیس دانشگاه کردستان هم، روز ملی بسیج اساتید را فرصتی برای هم‌افزایی و همکاری در جهت کار نیک دانست و آن را سازمانی ارزشمند و مبتنی بر یک لشکر واقعی تعریف کرد.

حامد قادرزاده با بیان اینکه امروز باید بیش از گذشته به آنچه داریم افتخار و خود را به جهانیان معرفی کنیم، از اساتید دانشگاه خواست برای مشارکت حداکثری تلاش کنند و در این راه پیشگام باشند.

وی ضمن اشاره به شهادت رئیس جمهور، تاکید کرد: اگر چنین اتفاقی در کشور دیگری رخ می‌داد، امنیت و آرامش از بین می‌رفت اما در کشور ما با درایت رهبری با وجود اینکه همه در درون داغدار هستیم، آرامشی مثال زدنی بر کشور حاکم است.

مهدی حاتمی، مسئول بسیج اساتید استان کردستان هم در این مراسم به برنامه‌ها و اقدامات انجام شده بسیج اساتید در یکسال گذشته پرداخت و گفت: این برنامه در استان کردستان همزمان با سراسر کشور در دو محور گرامیداشت شهید جمهور و انتخابات برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: در انتخابات مجلس ۱۵ نفر از اساتید را به صدا و سیما برای شرکت در برنامه‌های مختلف فرستادیم که برنامه‌های خوبی با حضور آنها برگزار و بازخورد خوبی داشت.

حاتمی از برگزاری ۴۰ برنامه شاخص دیگر در سال گذشته خبر داد و افزود: بسیج اساتید واقعیتی در سطح استان است که در حوزه‌های مختلف حرف برای گفتن دارد و امیدواریم امسال هم در انتخابات ریاست جمهوری بتوانیم بیش ازپیش ایفای نقش کنیم.

نظر شما