شناسهٔ خبر: 67288252 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

تاکید نماینده مجلس خبرگان رهبری بر رعایت اخلاق انتخاباتی

نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری گفت: در انتخابات باید به شدت از تخریب رقبا پرهیز کرده و صرفا به تبیین فرد مورد نظر خود بپردازیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، آیت‌الله حسین مظفری نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری بعد از ظهر امروز پنجشنبه در نشست هم‌اندیشی با اصحاب رسانه  ضمن تبریک عید غدیر خم گفت: با توجه به تقارن انتخابات ریاست جمهوری با عید غدیرخم تقاضا داریم همه همت کنند عید غدیر هرچه باشکوه‌تر برگزار شود.

وی در بخش دیگری از سخنانش ادامه داد: دورهمی و گعده های گفت‌وگو با محوریت موضوعات مختلف برکات زیادی دارد و می‌تواند منجر به احصاء مشکلات و انتقال آن‌ها با اولویت‌بندی به مسئولین ذیربط شود.

آیت‌الله مظفری تصریح کرد: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری در بحث انتخابات اولویت مشارکت حداکثری است و این موضوع را به سهم خودمان باید پیگیری کنیم.

نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری یادآورشد: در انتخابات باید به شدت از تخریب رقبا پرهیز کرده و صرفا به تبیین فرد مورد نظر خود بپردازیم. امیدواریم بین کاندیدای جبهه ی انقلاب وحدت صورت بگیرد. در صورت وحدت نیروهای انقلاب می‌بایست همه ما در کنار هم برای کاندیدای جبهه انقلاب تلاش کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما