شناسهٔ خبر: 67288214 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

معاون دادگستری اردبیل:

بیکاری منشا تمام خشونت ها و ناهنجاری ها است

نیر- معاون قضائی دادگستری استان اردبیل گفت: بیکاری منشا خشونت، ناهنجاری و بزه اجتماعی است و ضرورت دارد با بها دادن به حوزه اشتغال فرصت بیشتری را برای کنترل آسیب های اجتماعی فراهم کنیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، یوسف خدادادی عصر پنجشنبه در مراسم افتتاح واحد تولیدی آب معدنی در شهرستان نیر اظهار کرد: تولید و سرمایه گذاری امر مبارک و مقدسی است و ضرورت دارد در این حوزه با دقت و حساسیت بیشتر عمل کنیم.

وی خاطرنشان کرد: هرچند در این بستر کار به ظاهر اقتصادی است اما در باطن تولید و اشتغال یک کار فرهنگی و اجتماعی محسوب می شود و مانع از بروز دغدغه ها و نگرانی های اجتماعی می شود.

رییس کمیته حمایت قضایی دادگستری استان اردبیل لازمه توسعه و پیشرفت کشور را بها دادن به تولید و اشتغال دانست و گفت: بیکاری منشا خشونت و زمینه ساز بسیاری از ناهنجاری هاست و شایسته است در این بخش به ابعاد گسترده تولید، سرمایه گذاری و اشتغال توجهی جدی شود.

خدادادی اضافه کرد: ما از ظرفیت مجموعه قضائی در حمایت از تولید استفاده کرده و همچنان از سرمایه گذاری حمایت کرده و در احیای واحدهای تعطیل شده و راکد تلاش می کنیم.

وی ادامه داد: در سال های اخیر با تشکیل جلسات مرتب و منظم کمیته حمایت قضائی و ستاد تسهیل و رفع موانع تولید سعی می کنیم تا گره گشای مشکلات سرمایه گذاران باشیم.

نظر شما