شناسهٔ خبر: 67494080 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان خبر داد

تحقق ۹۰ درصدی تعهد سه‌ساله نهضت ملی مسکن در گلستان

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان از تحقق ۹۰ درصدی تعهد سه‌ساله اجرای طرح نهضت ملی مسکن در گلستان خبر داد و گفت: در حال حاضر بیش از ۶۳ هزار واحد مسکونی در هشت قالب خودمالک حمایتی نوسازی و مردمی مسکن گروه‌های مختلف در استان گلستان در حال ساخت است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گلستان و به نقل از روابط‌عمومی راه و شهرسازی استان، سیدمحمد حسینی اظهار کرد: هم‌زمان با سراسر کشور طرح نهضت ملی مسکن در شهرها و روستاهای استان در حال اجرا است.

وی افزود: در حال حاضر بیش از ۶۳ هزار واحد مسکونی در هشت قالب خودمالک حمایتی نوسازی و مردمی مسکن گروه‌های مختلف در استان گلستان در حال ساخت است که تاکنون ۱۴ هزار واحد تکمیل و حدود ۱۰ هزار واحد به مرحله افتتاح رسیده و چهار هزار واحد آماده تحویل است.

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان گفت: با توجه به وجود اراضی با ارزش و درجه‌دار در گلستان برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن با موانع بزرگی روبه‌رو شدیم که با همراهی و اهتمام استاندار و دستگاه‌های ذی‌ربط اقدامات بزرگی در حوزه مسکن گلستان رخ داده است.

حسینی افزود: با وجود موانع موجود تاکنون بیش از ۴۰۰ هکتار زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در گلستان تأمین شده است و درصدد تولید مسکن در قالب شهرک‌های مسکونی هستیم.

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان گفت: تعهد ما طی سه سال ساخت حدود ۷۹ هزار واحد مسکونی بود که از آغاز اجرای طرح نهضت ملی مسکن در گلستان تاکنون بیش از ۹۰ درصد تعهدات راه و شهرسازی گلستان در بخش مسکن اجرایی شده است.

نظر شما