شناسهٔ خبر: 67288249 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

استاندار: تکمیل فاز دوم پتروشیمی کرمانشاه با ۱۸ همت سرمایه‌گذاری در دستور کار قرار گرفت

کرمانشاه - ایرنا- استاندار کرمانشاه گفت: تکمیل فاز دوم پتروشیمی کرمانشاه با حدود ۱۸ همت سرمایه‌گذاری به عنوان یکی از پروژه‌های بزرگ در عرصه تولید و اشتغال استان در دستور کار قرار گرفته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا محمدطیب صحرایی پنجشنبه شب پس از بازدید و بررسی آخرین وضعیت احداث فاز دوم شرکت صنایع پتروشیمی استان، در نشستی دستورات لازم را برای رفع موانع تسریع در اجرای این مگاپروژه صادر کرد.

وی اظهار کرد: رونق تولید و افزایش فرصت‌های اشتغال برای جوانان کرمانشاهی، اولویت اصلی استان است.

استاندار کرمانشاه عنوان کرد: در بازدید میدانی، مشکلات زیرساخت های آب، برق و گاز و مشکلات گمرکی، استاندارد، جهاد کشاورزی، مجموعه پتروشیمی و فاز دوم این مجموعه بررسی شد.

صحرایی به روند مناسب اجرای فاز دوم پتروشیمی اشاره کرد و گفت: امیدواریم با جدیتی که در مجموعه مدیریت ارشد استان و مدیران پتروشیمی وجود دارد، فاز دوم این مجموعه با سرعت مناسب و طبق زمان بندی اعلام شده به بهره برداری برسد.

وی در ادامه از اهمیت موضوع استخدام نیروهای جدید در فاز دوم پتروشیمی برای مردم اشاره کرد و گفت: این مجموعه در فاز دوم باید با اطلاع رسانی دقیق، به موقع و شفاف پیرامون آزمون برای استخدام نیرو انجام دهد.

در این نشست با دستور استاندار کرمانشاه مقرر شد با تشکیل یک کارگروه در زیرمجموعه معاونت اقتصادی استانداری موضوع فراهم کردن زیرساخت‌های گاز، آب و برق و مشکلات شرکت پتروشیمی در حوزه استاندارد، گمرک در اسرع وقت پیگیری و به سرانجام برسد.

استاندار: تکمیل فاز دوم پتروشیمی کرمانشاه با ۱۸ همت سرمایه‌گذاری در دستور کار قرار گرفت

به گزارش ایرنا؛ شرکت پتروشیمی بیستون در کیلومتر ۸ جاده کرمانشاه- بیستون واقع گردیـده و از عـمده تـولید کنندگان آلکیل بنزن خطی (L.A.B) و آلکیلات سنـگین (H.A.B) در ایران و منطقه خاورمیانه است.

این شرکت با تولید ۵۵ هزار تن L.A.B در سال در راستای پاسخ به نیازهای صنایع پایین دستی داخلی برای تولید مواد شوینده و محصولات بهداشتی و همچنین با صادرات این محصولات نقش مهمی در رشد اقتصادی ایران و مـنطقه داشته و به عنـوان صادر کننده پیشرو در ایران شناخته شده است.

در حال حاضر، با بهره مندی از نیروی کار جــوان و متخصـص، اسـتفاده از دانش فنی به روز شده، بهینه سازی فرآیند تولید، محصولات جانبی متنوعی (حلال های صنعتی و … ) تولید و عرضه می نماید و به یک تولید کننـده شناخته شـده مؤثر آلکیل بنزن خطی و حلال های صنعتی تبــدیل شـده است.

این شرکت به منظور حفظ و افزایش سهم بازار خـود در بازارهای منـطقه ای و جهانی، به دنـبال گسترش صادرات محصولات خود به سایر نقاط جهان است. این شرکت در زمینی به مساحت ۶۳ هکتار واقع گردیده است و در بهمن ماه سال ۱۳۸۳ رسماً به بهره برداری رسید.

نظر شما