شناسهٔ خبر: 67347525 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

فرماندار دهاقان:

مشارکت حداکثری در انتخابات رسیدن به قله‌های پیشرفت را تسریع می‌کند

فرماندار شهرستان دهاقان گفت: با مشارکت حداکثری در انتخابات، ایران اسلامی روزبه‌روز مقتدرتر از پیش در عرصه داخلی و خارجی می‌درخشد و به آن قله‌هایی که رهبری فرمودند نزدیک هستیم، زودتر دست پیدا می‌کنیم.

صاحب‌خبر -

علی جمشیدیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در اصفهان با اشاره به برگزاری انتخابات زود هنگام ریاست‌جمهوری اظهار کرد: بنا به فرموده رهبری، انتخابات بایستی ادامه مسیر و تمام‌کننده استقبال و تشییع با شکوه شهدای خدمت و سیدالشهدای خدمت باشد؛ موضوعی که در این ایام به وضوح می‌بینیم، دشمنان این کشور دست از دشمنی برنداشته‌اند، بلکه حُب و بغضشان از نظام جمهوری اسلامی و قدرت آن روزبه‌روز بیشتر شده است؛ به لطف خدا و بصیرتی که مردم ایران اسلامی دارند، دشمنان و عوامل داخلی آن‌ها به اهداف خود نخواهند رسید.

وی در همین راستا ادامه داد: در بحث مشارکت حداکثری در انتخابات هشت تیر بر همه مردم واضح و مبرهن است که اگر انتخابات پرشور با مشارکت بالا داشته باشیم، ایران اسلامی روزبه‌روز مقتدرتر از پیش می‌تواند در عرصه داخلی و خارجی بدرخشد و به آن قله‌هایی که رهبری فرمودند نزدیک هستیم، زودتر دست پیدا کنیم.

فرماندار شهرستان دهاقان با بیان این‌که آیت‌الله رئیسی انتظارات را از شخصیت نخست اجرایی کشور بسیار بالا بردند، گفت: مردم با توجه به نوع فعالیت و خستگی ناپذیر بودن دولت سیزدهم و شخص رئیس جمهور انتظاراتشان از این جایگاه بسیار بالا رفته و مردم خوب می‌دانند که انتخابشان مهم است و اگر این انتخاب با مشارکت بسیار بالا و پشتوانه بسیار خوبی برای رئیس‌جمهور و نظام مقدس جمهوری اسلامی باشد، به‌یقین روند صعودی کشور تسریع خواهد شد.

جمشیدیان با اشاره به ضرورت انتخاب اصلح در انتخابات ریاست‌جمهوری عنوان کرد: رهبر انقلاب پس از شهادت آیت‌الله رئیسی به‌صورت مداوم مصداق‌ها و شاخصه‌های یک رئیس‌جمهور در تراز نظام جمهوری اسلامی رو بیان کردند، در کلام ایشان در بیان صفات رئیس‌جمهور شهید، بارها واژه خستگی‌ناپذیری، دغدغه‌مندی، نگاه خادم و مخدومی مورد تأکید بوده است.

وی در همین راستا افزود: انتخاب مردم در روز هشتم تیر باید یک رئیس جمهور در تراز جمهوری اسلامی و پیگیر دغدغه مردم باشد؛ مردم ایران اسلامی هم ثابت کرده‌اند که در این مسیر بسیار با بصیرت عمل می‌کنند و انتخابی را خواهند داشت که در مسیری که توسط رئیس جمهور شهید ترسیم شده حرکت کند و کارهای نیمه‌تمام که در دولت سیزدهم پیگیری شد را ادامه بدهد.

فرماندار شهرستان دهاقان با اشاره به تعداد شعب اخذ رأی در این شهرستان گفت: شهرستان دهاقان دارای ۳۹ شعبه اخذ رأی است که از این تعداد ۳۶ شعبه به صورت ثابت و سه شعبه سیار هستند.

جمشیدیان عنوان کرد: هزار نفر در سطح شهرستان دهاقان اعم از عوامل اجرایی و نظارت، پشتیبانی، حفاظتی و امنیتی، وظیفه برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری را برعهده دارند.

وی بیان کرد: تلاش مجموعه هیئت اجرایی انتخابات شهرستان این بوده که مدل چیدمان شعب به‌نوعی باشد که برای همه مردم در سطح شهرستان قابل دسترسی باشد.

فرماندار شهرستان دهاقان گفت: با توجه به اینکه شهرستان در این ایام میزبان عشایر غیور در مناطق عشایری است، برای منطقه عشایر یک صندوق به‌ویژه در نظر گرفته شده است، همواره عشایر عزیز یار و همراه مسیر انقلاب اسلامی بوده‌اند و به بیان امام راحل عشایر، ذخایر انقلاب هستند.

جمشیدیان خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی لازم برای اخذ رأی افراد شاغل شهرک‌های صنعتی، گلخانه‌ها، مراکز درمانی و اماکن نظامی انجام شده تا همه بتوانند در این انتخابات مشارکت داشته باشند.

نظر شما