شناسهٔ خبر: 67416349 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: طبنا | لینک خبر

دادستان مرکز استان کرمان تاکید کرد:

رصد تخلفات انتخاباتی در فضای مجازی

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان با تاکید بر رصد تخلفات انتخاباتی در فضای مجازی نهادهای مختلف رصد، گفت: با متخلفان برخورد خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری طبنا از کرمان؛ مهدی بخشی اظهار داشت: امروز روز مهمی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، زیرا دنیا این انتخابات را می‌بینند و رسانه‌ های دنیا نیز روند انتخابات را رصد می‌ کنند.

وی بیان کرد: هرچه مشارکت مردم در انتخاب پرشورتر باشد، قوت قلب و پشتیبانی برای رئیس‌ جمهور آینده است و دوام و بقای این انقلاب بیشتر می‌. شود و با قدرت بهتری راه خود را ادامه دهد.

دادستان کرمان با تاکید بر اینکه ستمدیدگان دنیا و به‌ ویژه ملت فلسطین و غزه چشم‌ شان به آرای ملت ایران است، ادامه داد: با حضور پرشور مردم در انتخابات به شکست استکبار و یاری به ستمدیدگان کمک می‌ شود.

بخشی تصریح کرد: بی‌ شک این بار هم گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی و سکاندار نظام، با رای خود، درخت تنومند جمهوری اسلامی را آبیاری می‌ کنیم.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به روند فرآیند انتخابات در استان کرمان اظهار داشت: تا این لحظه که در اتاق وضعیت انتخابات استان کرمان بودیم، گزارش خاصی به‌ ویژه در خرید و فروش آرا و یا اخلال در روند انتخابات در استان نداشته‌ایم و روند انتخاباتی خوبی طی می‌ شود.

دادستان عمومی و انقلاب کرمان بیان کرد: با بررسی‌ هایی که انجام شده است، حضور مردم در پای صندوق رای هر لحظه بیشتر و بیشتر می‌ شود و توصیه به مردم این است در چارچوب قانون عمل کنند و تخلف و جرمی انجام ندهند.

بخشی با تاکید بر اینکه برخورد جدی با تخلفات صورت می‌ گیرد، اظهار داشت: فضای مجازی توسط نهادهای مختلف از جمله پلیس فتا، اطلاعات سپاه و معاونت فضای مجازی دادگستری رصد می‌ شود.

وی ابراز کرد: شعبه ویژه جرایم انتخاباتی در دادسرای کرمان و دادگاه‌ ها و دادسراهای سراسر استان کرمان داریم و قضات در حال آماده‌ باش هستند./ دادگستری استان کرمان

نظر شما