شناسهٔ خبر: 67268056 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

بیداری اسلامی در بین بانوان جوامع غیر اسلامی

فرمانده سپاه انصار الرضا خراسان جنوبی گفت: بیداری اسلامی در بین بانوان جوامع غیر مسلمان نشات گرفته از تفکر انقلاب اسلامی است .

صاحب‌خبر -

بیداری اسلامی در بین بانوان جوامع غیر اسلامی
به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، سردار مهدوی در قرارگاه تعالی زن و خانواده سپاه استان افزود: بسیج الگوی بیداری بانوان جوامع غیر مسلمان در دنیا است. وی گفت: امروز باید در عرصه‌های اجتماعی، اقتصادی، سیاسی الگو‌هایی را طراحی و به دنیا معرفی کنیم که این موضوع نیازمند نگاه ویژه ما بانوان دارد. 

فرمانده سپاه انصار الرضا خراسان جنوبی با اشاره به اینکه در یک سال گذشته ۴۲ پایگاه مقاومت بسیج در سطح شهرستان‌های استان احداث شد افزود: تا پایان سال  ۳۰ پایگاه بسیج در استان ایجاد می شود. سردار مهدوی گفت: بسیج ظرفیت بسیار بالایی دارد که باید با برنامه‌ریزی درست از این توانمندی‌ها و ظرفیت‌ها برای حل مشکلات و مسائل جامعه بدرستی استفاده کنیم.

فرمانده سپاه انصار الرضا خراسان جنوبی افزود: با به کارگیری افراد متعهد و آشنا به امور و به کارگیری آنها با انجام کار جهادی باید موضوع های  جامعه را مطالبه کرد و کار‌ها را پیش برد. افزود: امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی و نگاه جهادی شهید جمهور آیت الله رئیسی و دولت سیزدهم، پیشرفت کشور در عرصه‌های مختلف در یک سال و نیم گذشته بسیار چشمگیر است. 





نظر شما