شناسهٔ خبر: 67253653 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

از تمام ظرفیت‌های استان برای برگزاری مراسم عید غدیر استفاده شود

خبرگزاری صدا و سیما

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی بر استفاده از تمام ظرفیت‌های استان برای برگزاری مراسم عید غدیر تأکید کرد.

صاحب‌خبر -

از تمام ظرفیت‌های استان برای برگزاری مراسم عید غدیر استفاده شود
به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، جعفری در کمیته فرهنگی ستاد مردمی میهمانی کیلومتری غدیر در بیرجند گفت: از همه ظرفیت‌های مردمی در هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن مهمانی کیلومتری غدیر استفاده می‌شود

وی گفت: همه تلاش خود را خواهیم کرد تا در حد توان و بضاعت بتوانیم روز عید سعید غدیر خم را برای مردم خراسان جنوبی یک روز شاد و به یادماندنی در کنار خانواده‌هایشان رقم بزنیم.

سالاری مکی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان نیز با بیان اینکه ثبت نام از گروه‌هایی که تمایل به برپایی موکب دارند انجام شده است گفت: تعداد ۱۱۰ گروه ثبت نام کردند که از این تعداد ۵۰ گروه تمایل به برگزاری موکب فرهنگی دارند.

حسین پور دبیر جبهه فرهنگی استان نیز گفت: ذیل این کمیته فرهنگی، کارگروه‌های دیگر برای برنامه ریزی بهتر و انجام هماهنگی بیشتر در همه زمینه‌ها تشکیل شده است.

جشن مهمانی بزرگ عید غدیر، برای دومین سال متوالی، روز سه‌شنبه پنجم تیرماه، از ساعت چهار عصر تا ۲۲ شب، با حضور مواکب، هیئت‌ها، کانون‌ها، مؤسسات خیریه و نیکوکاری، جامعه قرآنی، ستایشگران اهل‌بیت (ع) اصناف و بازاریان، مجموعه‌های فرهنگی و هنری، گروه‌های جهادی، تیم‌های ورزشی، اقشار بسیج، گروه‌های مردمی و خانوادگی، در فاصله میدان قدس تا میدان جانبازان و بوستان شهدای گمنام بیرجند برگزار می‌شود.

نظر شما