شناسهٔ خبر: 67108942 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

بسیج امکانات برای برگزاری مهمانی کیلومتری عید غدیر در بیرجند

از همه ظرفیت‌های مردمی در مهمانی کیلومتری عید غدیر در خراسان جنوبی استفاده می‌شود.

صاحب‌خبر -

بسیج امکانات برای برگزاری مهمانی کیلومتری عید غدیر در بیرجند
به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری در کمیته فرهنگی ستاد مردمی مهمانی کیلومتری غدیر در بیرجند گفت: از تجربیات تشییع شهدای خدمت در برگزاری مهمانی کیلومتری غدیر باید استفاده کنیم و انتظار آن است که همه فعالان در حوزه فرهنگی در این خصوص پای کار بیایند.
جعفری افزود: بر اساس تأکید استاندار همه فعالیت‌های مرتبط با این موضوع تحت عنوان برنامه‌های بنیاد بین المللی غدیرانجام می‌شود.
وی با بیان اینکه ستاد‌های تبلیغات ریاست جمهوری در مسیر برپایی این مراسم از ساعت ۴ تا ۱۰ شب نباید فعالیتی داشته باشند، گفت: برای این مراسم برنامه‌های تبیینی با محوریت قرارگاه جهاد تبیین بسیج، برپایی نماز جماعت، فضا سازی محیطی شهر و مسیر مهمانی کیلومتری و اجرای سرود و مداحی انجام می‌شود.
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری با اشاره به اینکه زیرساخت‌های مربوط به انجام این کار را فراهم خواهیم کرد افزود: برنامه‌های متنوعی مانند برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی، برنامه‌های فرهنگی، خدمات جهادی و اجتماعی نیز پیش بینی شده است.
حسین پور مسئول جبهه فرهنگی مردمی استان هم با اشاره به تشکیل پنج کمیته برای برنامه ریزی برگزاری مهمانی کیلومتری غدیر گفت: همه کسانی که تمایل به همکاری دارند در سامانه ثبت نام کنند.
مهمانی کیلومتری عید غدیر پنجم تیر ساعت ۱۶ تا ۲۲ ازخیابان پاسداران حدفاصل میدان قدس تا پارک شهدای گمنام بیرجند برگزار می‌شود.

نظر شما