شناسهٔ خبر: 67349531 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

علیخانی: پزشکیان وعده غیر واقعی نمی‌دهد

قزوین - ایرنا - رییس ستاد انتخاباتی مسعود پزشکیان در استان قزوین گفت: قانونمداری و داشتن برنامه رویکرد مبنایی پزشکیان در عرصه مدیریت است و به همین دلیل هیچگاه به مردم دروغ نگفته و وعده غیرواقعی و فضایی نمی‌دهد. 

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمد علیخانی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همگان شاهدیم که برخی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری برای جلب رای و نظر مردم، وعده هایی دروغین و غیرواقعی (به لحاظ علمی و مدیریتی) همچون اعطای زمین رایگان و پرداخت طلا را بیان می کنند.

وی با اشاره به اینکه پزشکیان با تهیه برنامه ای علمی و کارشناسی و تعیین راهبرد و راهکارهای علمی و علمی اداره کشور و حل مشکلات وارد عرصه انتخابات شده است، تصریح کرد: پزشکیان در برنامه های تبلیغاتی خود بارها اعلام کرده که یکی از دلایل اصلی نارضایتی و بی اعتمادی مردم نسبت به مدیران و حاکمیت، طرح همین شعارها و وعده های غیرواقعی و دروغین است.

علیخانی افزود: پزشکیان به دنبال حل مشکلات مردم و کشور است و اساس این کار را اجرای دقیق قانون می داند و به همین دلیل هیچگاه به مردم دروغ نگفته و نخواهد گفت.

رییس ستاد انتخاباتی مسعود پزشکیان در استان قزوین گفت: آقای پزشکیان برای تهیه برنامه و راهبرد مدیریتی خود در قوه مجریه، گروهی از متخصصان و کارشناسان برجسته و توانمند در حوزه های مختلف را گردهم آورده که این افراد تمامی مسایل و مشکلات موجود را به صورت دقیق بررسی کرده است.

تاکید بر قانونمداری و برنامه محوری/ پزشکیان وعده دروغ نمی‌دهد

علیخانی با بیان اینکه این اقدام منجر به تدوین برنامه‌ای مشخص، هدفمند و کاملا علمی برای مدیریت امور اجرایی کشور شده است، افزود: توجه به قابلیت و توانمندی بانوان، تکریم جامعه علمی و نخبه، تلاش برای حفظ حقوق عموم شهروندان، توجه به انتقادات مشفقانه و نقدهای سازنده نخبگان در حوزه های مختلف اقتصادی، اجتماعی، سیاسی، فرهنگی، ورزشی و علمی ، تعامل، همکاری و همفکری با همه جریان ها و گروه های سیاسی با تاکید بر حفظ منافع ملی و مصالح کشور از جمله برنامه های محوری پزشکیان است.

وی با اشاره به اینکه مسعود پزشکیان مخالف جدی تخریب و توهین به افراد و تنش زایی در جامعه است، اظهار کرد: همین روحیه موجب سعه صدر وی در مقابل اهانت و بی احترامی برخی افراد و نامزدهای انتخاباتی شده و سعی می کند با استفاده از آموزه های قرآن و نهج البلاغه پاسخ افراد را بدهد.

این فعال سیاسی اصلاح طلب با تاکید بر اینکه حضور حداکثری و پرشور مردم در انتخابات علاوه بر افزایش اقتدار و عزت کشور، پشتوانه ارزشمندی برای نظام است، ادامه داد: حضور اقای پزشکیان در این دوره از انتخابات موجب افزایش مشارکت مردم خواهد شد و همین حضور حداکثری پشتوانه نظام برای حضور مقتدرانه در عرصه سیاست خارجی و پیگیری و احقاقا حقوق ملت و کشور خواهد شد.

رییس ستاد انتخاباتی پزشکیان در استان قزوین در ادامه با بیان اینکه رژیم غاصب صهیونیستی یک غده سرطانی برای جهان و منطقه است ، افزود: سیاست خارجی دولت آقای پزشکیان بر پایه عزتمندی و افتخار است و با همین رویکرد و به عنوان یک پزشک حاذق، غده سرطانی صهیونیسم را با کمترین هزینه نابود می کند.

نظر شما