شناسهٔ خبر: 67288853 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

وزیر کشور:

زیرساخت های لازم برای افزایش مشارکت خیرین مدرسه ساز فراهم شود

ساوه- وزیر کشور گفت: زیرساخت های لازم برای جذب و افزایش مشارکت خیرین مدرسه ساز فراهم شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، احمد وحیدی شامگاه پنج شنبه در آئین افتتاح هشتمین مدرسه نیکان کاوه با اشاره بر اهمیت آموزش اظهار کرد: مسیر تکامل بشر با علم محقق می‌شود و این علم زمانی ارزشمند است که همراه با عمل باشد از این رو ساختن چنین مکانی برای فرزندان این مرز و بوم در اولویت اقدامات است.

وزیر کشور افزود: اقدامات خیر و نیک در کشور و فرهنگ ایران اسلامی، سابقه دیرینه ای دارد و با جان مردمان این مرز و بوم عجین شده است.

وحیدی گفت: کتاب الهی بر انجام امور خیر تاکید ویژه دارد و سفارش شده در امور خیر از همدیگر سبقت بگیرید.

وی با بیان اینکه باید زیرساخت‌های لازم برای جذب و افزایش مشارکت خیرین مدرسه ساز فراهم شود، گفت: خیرین براساس اصول و اخلاق انسان گرایانه و یا به واسطه وظیفه دینی و اخلاقی نسبت به مشکلات همنوعان خود در زمینه مسائل مالی، درمانی، آموزشی می‌کوشند و نتیجه کار آنها، تأثیرات مثبت و سازنده‌ای برای فرد و جامعه در پی دارد.

وزیر کشور گفت: شهید آیت الله رئیسی خالصانه برای مردم تلاش کردند و در مسیر خدمت به شهادت رسیدند اگر چه از دست دادن ایشان غم بزرگی است اما شهادت از افتخارات این ملت است چرا که ما ملت شهادت هستیم.

وحیدی افزود: امید است در انتخابات پیش رو، نامزد اصلح را انتخاب کنیم که بتوانیم راه شهید رئیسی تداوم بخشیم.

وزیر کشور و هیئت همراه صبح پنجشنبه ۳۱ خرداد در جریان سفر به استان مرکزی، در شهر جدید امیرکبیر مورد استقبال استاندار و جمعی از مسئولین استان قرار گرفتند.
احمد وحیدی در بدو ورود به استان، با حضور در یادمان شهید گمنام شهر جدید امیرکبیر به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

حضور در آئین اهدای زمین به خانواده‌های خوش جمعیت، افتتاح بزرگترین پروژه مدیریت شهری استان در اراک، افتتاح انبار جدید اداره کل جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان مرکزی، بازدید از منطقه معدن حادثه دیده شازند، بهره برداری از قطعه نخست باند دوم محور توره به شازند، افتتاح هشتمین مدرسه ۱۸ کلاسه خیرساز ساوجی و حضور در یادواره شهدای شهر نوبران ساوه از جمله برنامه‌های وزیر کشور در جریان این سفر یک روزه به استان مرکزی است.

نظر شما